Gå til innhold

Har du en M3...ikke ligg med andre sine damer..

Ranger emnet

512TR

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe holder med granada jeg..om en først skal gå igang med noe sånnt, må en gjøre det orntli..selv om jeg mener det er feigt å gå løs på andre's biler..men klart alle har jo en grense, og er den nådd så er der jo ferdig..

han kunne hatt det morsom om han hadde hatt en kniv f.eks.. nå er det jo bare småting som må gjøres..(sett i sammenheng med at det faktiskt er en e46 M3..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jeg sagt det da...?og det kommer fra en som sikkert ikke har bil engang :respect

hah, så du lukta ikke at jeg dro spøken litt videre?

at jeg ikke har bil, hva har EGENTLIG det med saken å gjøre? kan si at en en m3 er fetere enn en 740 selv om man ikke har bil selv og at en m3 denger 740 på egentlig alle punker, bortsett fra harry faktorn da, men nå er nå desverre bmw kjent for å være pakkis bil, så skal ikke snakke for høyt. og om du sier at jeg må oppleve kjøreegenskapene til en 740 før jeg uttaler meg, så må du ha fått et par slag i hodet som barn:P har sitti på med 740 turbo, ble sjøsyk av krenginga ja violin

:)

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krengingen kan vel ikke akuratt settes som en fellesnevner på 740 da..

er liksom litt mye som spiller inn

det som gjorde meg dårlig ihvertfall :D

hehe, neida. men var vel mer som å vise at jeg synes en m3 er en veldig heftig bil og at jeg som person ikke er spesilet begeistret for 740:). og å sammeligne m3 med en bil fra seint 80 taller blir selvfølgelig feil, begge veier ;)

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har verken sagt at 740 var penere eller bedre og kjøre enn M3.kan som sagt ikke sammenlignes.

og om du sier at jeg må oppleve kjøreegenskapene til en 740 før jeg uttaler meg, så må du ha fått et par slag i hodet som barn:P ???????????

Har jeg sagt det...?NÆJ! BMW M3 er vell laget for både komfort,kjøreegenskaper og motor...Og om du ikke sjønte at den første posten min var en kødd får du bare fortsette diskusjonen.Men så var ikke denne posten en M3 vs. 740 heller...

Så back 2 topic! :)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ FY****! Hva for han gjort med det egentlig? bare å kaste interiøret da eller?:S nå skla jeg på ebay og sjekke om jeg finner en billig M3 til salgs:P :hammer

Edit: nope, der var det nok ingen rød og svart m3.... alacocaina

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider