PerryZaphire Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Hei! jeg fikk med 4 stk. Toyo Garit G30 piggfrie dekk... heilt sprellandes nye :P Nå har det seg slik at jeg bor oppå fjellet og har alltid vært tilhenger av piggdekk.. og vurderer å bytte dem ut med no pigg.. Noen som har noe erfaring med dette dekket? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra2000 Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Fungerer greit, hadde disse på en 200sx fjor vinter ble stående i en bakke tror jeg, å det var fordi jeg stoppa mitt i bakken. helt greie dekk. Siter Brenna Racing!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 okei :) så jeg bør gi dem en sjangse? ser prisen på dem er 920 pr dekk uten moms og miljø avgift.. bør vel være smågreie til den prisen mener jeg iallefall :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg