Eiriken Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Begynt å demontere slanger og ledninger på motoren nå, startet den opp først, men skikkelig rådebank. Men på det bilde jeg legger opp nå så ser dere at det ligger olje på stussen ut fra turbo, gåen turbo? [/img] Og på neste bildet, er en ganske stor slakke opp og ned, men ingenting ut og inn, slik det skal være det? Oljen som kompanserer slakken opp og ned! [/img] På neste bildet ser dere slangen som går ifra trykksiden på turbon og videre til wastgateklokka, men det var koblet på en slange med en y der, så den går bare ut i friluft, det vil si at den går på fult trykk da, og hvor skal den kobles på? [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Kunne kanskje vært lurt med en motorvask før du begynte, er så my triveligere å jobbe med + at renslighet er viktig når du holder på med motor. Var det mye olje på luftfilter/inni luftfilterboksen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 lykke til.. godt tips å vaske ja, for der så det ut som en røys Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Hehe hehe, ja jeg vet, blir vasket etter hvert nå, ekkelt å ha det slik når man skrur, men ble bare slik denne gangen da.. syntes det røyk litt av bilen når jeg fyrte den og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 det vil si fullt trykk ja! Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 fult trykk på turboen du mener? Ga på litt ja, men ikke så voldsomt når det kaklet slik drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Her ser dere slangen som skal gå ifra trykkside på snegelhuset til wastgateklokka, og det er koblet på en y kobling der og en slange rett ut i friluft, hvor skal den stå, den vil jo ladde max nå da[/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Duppa motoren i gjørma? Var rimelig møkkete.... Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 nettopp kjøpt og skal vaske deler etterhvert som jeg skrur det av, tror ikke det er tatt motorvask de siste 10 årene nei :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 snakket med forrige eier, de har koblet en slangeklemme fremme på den slangen som går i friluft, så deste mer de skrudde slangerklemma opp desto mer trykk fikk de. Hehe for en løsning :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.