SNAP Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Vil høra ka dokke meine om bilen.Både posetivt og negativt Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Pen den der, knallbil :) Eneste jeg ikke liker er dekoren og baklyktene. Dekoren gjør jo bilen klart mer show, men foretrekker selv å ha det rent. Din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Wehei, nesten sambygding og gitt;) Bilen din er fin den, bortsett fra baklyktene ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SNAP Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Ja bilen er min. Noen fleire?? Leon kor er du fra?? Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 synes ikke baklyktene var så altfor ille jeg, fin bil :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Jevnt over tøff bil det der syns jeg. Men er ikke spesielt glad i den felgtypen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Sørsio:) Hovland... Men bor på Voss nå, og Odda i helgene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 samme som Tommy_erwin :) + baklyktene ;) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SNAP Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Ja felgane synest eg og er fæle,komme nokk noen nye til våren.Har tenkt på og fjerna dekoren men veit ikkje kossen lakken blir då,lyktene bak synest eg er råe Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Av med dekoren og få sorte baklykter så hadde den blitt enda penere (fordi den er pen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 fjern dekor, nye felger og nye baklykter så blir den porr! :) likte fronten Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Vil høra ka dokke meine om bilen.Både posetivt og negativt Pen bil i utgangspunktet, men less is more! jeg likte ikke snørrdekalene, baklysene og felgene (ser ut som noen har spist innmaten på felgene) Ellers kan jeg ikke bestemme meg for om jeg syns eksosrørene var sinnsykt rå eller stygge.. :) Heller nok mer mot sinnsykt rå, hvis motoren holder følge vel og merke:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Veldig fin bil, liker ikke baklyktene tho. Hadde personlig valgt en mer "rolig" frontleppe, dekoren er diskuterbar, jeg liker den, å holde en bil i to farger er alltid win :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Tøff bil! For min del kunne den godt hatt en vinge, ble litt nakent bak der (hehe, nå kommer mange til å være uenige ;) ) Eller kanskje bakfanger som går lengre ned? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 jeg liker bilen med litt mere mods som: - andre felger? noe pollert.. - andre baklykter - ALDRI finn på å ha vinge - noe gitter eller noe mer interessangt i leppa foran - lengre leppe bak, gjort den litt mer gjennomført. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg