Aleeeks Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Hei! Jeg har importert meg en RX-7 fra Japan og trenger lykter som er symetriske med norske regler. Så jeg trenger meg ny innmat til vippelyktene.. Noen som har tips hvor jeg finner disse billig ?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 samme gjør jeg, kansje noen som vil låne bort? evt. mot betaling? ikke meningen å ødelegge tråden din! mvh Justin Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Disse er dyre å kjøpe vet jeg, ca 10.000 har jeg hørt. Lettere å låne noen på kontroll da... Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Hei. Har lånt ut mine Maaange ganger, og det går sikkert noen ganger til. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gzon Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 jag har ett par begagnade att sälja. Siter /Martin 3X RX-7 TT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Hei. Har lånt ut mine Maaange ganger, og det går sikkert noen ganger til. mvh kansje de vil ta turen opp til Bodø også en gang til våren?:) gzon: Hvor mye skal du ha for lyktene? jeg er egentlig på leting etter innfelte lykter.. Mvh Justin Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 kansje de vil ta turen opp til Bodø også en gang til våren?:) jeg er egentlig på leting etter innfelte lykter.. Mvh Justin Hei. Det er ikke umulig med en tur til Bodø til sommeren nei. Står jeg på, så kommer kanskje resten av det lampene sitter på også. Husker med ett stort smil turen for 2 år siden med GT-R'en, og skal vel ikke ha noen større problemer med å overtale madamen til en tur til. Innfelte lamper har jeg liggende om du skal ha. Men de er dyre + de er ikke E-merket. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Hei. Det er ikke umulig med en tur til Bodø til sommeren nei. Står jeg på, så kommer kanskje resten av det lampene sitter på også. Husker med ett stort smil turen for 2 år siden med GT-R'en, og skal vel ikke ha noen større problemer med å overtale madamen til en tur til. Innfelte lamper har jeg liggende om du skal ha. Men de er dyre + de er ikke E-merket. mvh Hadde vært kult om du hadde kommet med hele "greia" ja:D Er ikke ofte man ser en fd her i strøket, eller en 323 Turbo for den saks skyld.. Håper du får bilen din på veien snart..! Du har forresten fått mail! Mvh Justin Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gzon Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 3000skr för dom. Toppskick. Siter /Martin 3X RX-7 TT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleeeks Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 3000skr för dom. Toppskick. Har du bilder av de da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gzon Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 kan fota nästa gång jag är ute i garaget. Siter /Martin 3X RX-7 TT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Skal ikke si noe sikkert, men mener at disse skal passe. Leste det i et annet forum. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gzon Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 har bilder på dom nu. skicka er mailaddress så mailar jag. Siter /Martin 3X RX-7 TT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 har bilder på dom nu. skicka er mailaddress så mailar jag. Hei. Jeg tar gjerne noen bilder. Trenger noen lamper til nye kjerra. Disse er originale Euro lamper, right? Bare send an mail. Du har adressen.. Ciao Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gzon Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Hei. Jeg tar gjerne noen bilder. Trenger noen lamper til nye kjerra. Disse er originale Euro lamper, right? Bare send an mail. Du har adressen.. Ciao Ja det är original E-spec. Har ingen mazdafun i min addresslista o kan inte lista ut vem du är tyvärr. Så du får PMa din address eller säga vem du är. :nono: Siter /Martin 3X RX-7 TT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg