Gå til innhold

Hjelp til forsterker og subwoofer

Ranger emnet

Islanwind

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er det vel billigere å betale en fyr som kan banke deg i bakhodet med en klubbe!?

Jeg har ikke hørt de produktene som er ramset opp, men ut i fra 25 års erfaring ser jeg mange ting som taler i mot en god lydopplevelse.

Når man skjønner hva slags elektromekanisk innretning et basselement er, gir de bildene der grøssninger på ryggen min.

Hvis det greiene der spiller bra er det på tross av og ikke på grunn av det "heftige" utseende.

Mvh

Dag Johansen

Får du noe som låter fint når når trykker med Kanskje 140dB i bilen???Han ville ha dette...."Skal ha skikkelig dundring i bilen!!" Du kan ikke utale deg av utsende på et ellement siden du ikke har hørt det blir rett å slett for dumt spør du meg uansett om du er "Einstein" eller den du er...

Hart du lyst at folk skal lide på din bekostning,så værsågod..... :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey..

Frister veldi ;) Tror nesten jeg må gå for den...

Har du erfaring med denne pakka?

Ja det har funket meget bra i audien min,kjørte 144,6dB målt med termlab...Med prototypen av den sammens med Spl dynnamics pro 1300d og pro series komp sett. og mange var veldig overasket av de...

Folk er så jævlig merke fiksert om dagene,det er til å bli kvalm av....... :fire: :fire: :fire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du noe som låter fint når når trykker med Kanskje 140dB i bilen???

Ja, det får man!

Han ville ha dette...."Skal ha skikkelig dundring i bilen!!" Du kan ikke utale deg av utsende på et ellement siden du ikke har hørt det blir rett å slett for dumt spør du meg uansett om du er "Einstein" eller den du er...

Hart du lyst at folk skal lide på din bekostning,så værsågod..... :hammer

"lide på din bekostning", den var ny! Kan du utdype det?

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det får man!

"lide på din bekostning", den var ny! Kan du utdype det?

Mvh

Dag Johansen

Det du sier taler for seg selv....: Da er det vel billigere å betale en fyr som kan banke deg i bakhodet med en klubbe!?

Hvis du synes det er behagelig lyd å sitte lytte i en bil på 140dB så tror jeg du burde tenke deg om hva du sier,mange føler seg uvel når de har sitti der en stund,vurdert å kanskje sjekke hørselen din,eller kanskje du synes det er greit å høre med hørselvern kanskje...?? hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det har vært noen diskusjoner rundt boom boom og det tidligere med produktene deres. jeg sier IKKE de er useriøse osv, for det vet jeg ikke noe om. bare litt info..

Denne diskusjonen er vel forumet ferdig med,boomboom har svart på sitt så det er vel ute av verden,men jeg kan si det sånn at mange av de ryktene er avensjukhet og drittslenging fra andre konkurenter osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja det går meget godt ann å ha knall lyd i en bil som spiller over 140db .

Er flere biler som vinner lydkonkurranser og går rett i db måling ( og måler over 140db)

Er vel ingen som bedømmer lydopplevelsen mens en slik måling pågår :) men er jo morro å kunne nyte annlegget ellers også :

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider