HolkestadRacing Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Noen som har koblingsskjema over motorstyring sierra 2.9? fikk ikke når jeg var å spurte på fordverksted,og så ringte jeg ford norge eller noe sant og dei sa det låg på nett.men jeg finner ingen ting... så håper noen har=) Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mezaone Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 har haynes manualen, pm meg med mail så kan jeg evt scanne og sende ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mezaone Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 har haynes manualen, pm meg med mail så kan jeg evt scanne og sende ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg