rubre2 Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 holder på å skal montere automatiske kjørelys på min subaru 1800 men trenger et koblinsskjema. noen som har det eller kan forklare hvordan eg skal koble det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjukken Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 er vel bare og hente strøm fra tenninga til lysrele. huser desvere ikke hva den strømmens nr er. Er vel i praktisk det du spør etter :) Men til en annen sak. Hvorfor vil du ha automatisk kjørelys? Personlig syntes jeg det er greit og kunne slå lysene helt av. Og det er jo ikke veldig vanskelig og vri på bryteren når en skal kjøre. Siter Tj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rubre2 Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 eg vil ha det pga at eg har en lei tendens til å glømme å skr på lysa og vist ej først husker det so glemmer eg å skru dei av og da er resultatet flatt batt. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjukken Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Det er jo kjedelig :) Som sagt du må hente strøm fra tenninga. og til inn strømmen på releèt. På releèt heter det vel "30 strøm" Altså den som er merket med 30. Sikkert litt vanskelig og finne for de slike releèr stortsett står i kontakter. uten lett tilgang til lednings siden. Mulig strømmen heter 30 ut fra tenninga også. (men sjekk det med ett voltmeter først) det du gjør er og lokaliserer lysreleèt tar det ut og finner hvilken pinne som er 30. ser hvilken ledning som går til den pinnen på kontakten.kobler da en ledning på der. Og gjør dette ordentlig med klemmer. ikke sånne pakis klemmer. Strekker ledningen til tenninga. og kobler på 30 der. Da jeg er usikker på om den heter 30 der. Så slå av tenninga. mål med volt meter. du skal da ikke ha strøm med tenninga av. sett på tenninga og da skal det væra strøm. Bruk igjen ordentlige klemmer. er usikker på om du trenger sikring her. Men kan vel like gjerne slenge på en 8 amp. . Siter Tj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg