Pacman Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Som topic sier.. jeg har bestilt slissede bremseskiver til bilen, men disse tar det en stund for at kommer... og jeg har nå ikek noe mer av klossene foran.. og har tenkt til å ha ebc når de nye skivene kommer.. Men er det teit å sette på ebc klossene nå? vil det bremse noe dårligere? Ser ikke helt vitsen med å kjøpe vanlieg klosser nå for å bytte dem om en mnd.. tips folkens? :D Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Nå skal jo ikke jeg bytte skiver da, men kjører nå med redstuff framme og det fungerer utmerket på mine originale skiver. Men hvis du skal bytte skiver senere, og kjøre med samme klosser på de gamle som på de nye, så må vel klossene/skivene kjøres inn på ny? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 hmm ja, men kjører ikke så mye med bilen, men det er kanskje dumt.. bedre å kjøpe noe jalla biltema shit da.. Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Nå skal jo ikke jeg bytte skiver da, men kjører nå med redstuff framme og det fungerer utmerket på mine originale skiver. Men hvis du skal bytte skiver senere, og kjøre med samme klosser på de gamle som på de nye, så må vel klossene/skivene kjøres inn på ny? hva slags klosser er det? hvor får man tak i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 EBC RedStuff, fåes sikkert på Mekonomen eller no.Litt tøffere enn GreenStuff. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 er det no vits å kjøre på med nye bremseklosser på skiver som det sikkert er spor i? jeg hadde gått for tema bremser å hatt nytt på nytt når de nye skivene kommer så de kan slites likt. Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 jepps, tenker jeg får gå for den løsningen Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Jeg kjørte greenstuff på originalskiver engang.. Funka greit det, helt til belegget datt av.. Var ikke så j... fornøyd med det.. Og det at de er støvfrie er BUllshit.. Jeg hadde ikke satt på de nye klossa på de gamle skiva.. Blir vel lett riper i de nye slissa skivene og om klossa er brukt på gamle skiver.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Hvordan vet man at dette vil passe og slikt hvis man bestiller det? Byttet kalipper og? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg