Gå til innhold

Ny GT4 konkuranse?

Ranger emnet

Edvin

Anbefalte innlegg

ja da kan vi vel si det da:) skal prøve senere på dagen! syns vi burde ha disse reglene:

1: ikke bytt dekk

2:ikke øk effekt eller gjør bilen lettere

3: og si om dere kjørte med ratt/pedal eller håndkontroll( det er gøy å sammenligne å se om folk kjører fortest med kontroll eller ratt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok et lite problem hvertfall for meg :P har ikke mitsubitsien! hehe kjipt men vil dere ha den bilen så for dere bare kjøre en konkuranse dere

Er ikke værre en å skaffe den da. Se på http://www.cheatplanet.com og se hvor man kan vinne bilen. Eller kjør capri rally eller swatssherliga og kjøp den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsukuba

Mitsubishi EVO 6 Rally Car

Driving Aids: Ingen

Dekk: Racing Medium

Tid: 55.642 sekunder

Jeg kjører med GT4 rattet

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så mye tvil om at det er en del tid å hente ved å bruke ratt og pedaler.

Men tiden min skal ned den også, jeg har sett at det er noen svinger jeg kan kjøre bedre i.

På en bane som Tsukuba er det ikke så mye å hente ved å bruke GT4 rattet.

Tsukuba har for mange korte og krappe svinger.

F.eks: Min rekord på Tsukuba er 39.xx sekunder med håndkontrollen, mens rekorden med rattet er 41.xx sekund med rattet (brukte Minoltaen).

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...