SATYR Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Hei folkens. jeg lurer litt på utvekslinga på en bakaksel jeg har liggende. Klistremerket er selvsagt borte, men står det også noe annet sted? Akslingen er fra en 87 mod med 230k. Hadde de fleste av disse bilene 3.25 og 4 trinns kasse tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Hei folkens. jeg lurer litt på utvekslinga på en bakaksel jeg har liggende.Klistremerket er selvsagt borte, men står det også noe annet sted? Akslingen er fra en 87 mod med 230k. Hadde de fleste av disse bilene 3.25 og 4 trinns kasse tro? Min 3.31 aksling kommer fra en 87 med 230K og 4 gir. Men det er jo bare å snurre pinjongen èn runde og se hvor mange runder hjulakselen går rundt. Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Ville nå heller snurra hjulene èn gang rundt for å se hvor mange runder pinjongen går da. Håper det var det du mente :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Når jeg snurrer hjula går pinjongen litt over en runde... blir ikke klokere av det jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 du merker først pinjongen på et sted. og hjulet. så snurerrer du hjulet rundt helt til pinjongen er på samme sted igjen. er bare å telle anntall ganger du må snurre hjulet, jeg gjetter 3.31 Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Står på alu. plata på venstre dempertårn... husker ikke hva som var hva men :) Står bl.a. motor, girboks, farge, produksjonsår, produksjonsland osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg