R_Style Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Vurderer å gå til anskaffelse av en VW vento eller en Golf III av typen turbo diesel ettersom at j pendler 10 mil til jobb hver dag og siden min Volvo 940 Turbo bruker litt mer drivstoff enn en golf turbo diesel... Så det j lurer på er, hva skal man se etter på en Golf III ang feil og mangler, og evt rust? er sikkert noen visse steder som er mer utsatt for rust enn andre... Gjerne litt info om de forskjellige motorene osv... Hvis noen vet om en pen Vento/Golf III TDK/TDI til salgs, som ikke har gått så alt for langt, så post gjerne en link eller lignende inn i denne tråden... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Vurderer å gå til anskaffelse av en VW vento eller en Golf III av typen turbo diesel ettersom at j pendler 10 mil til jobb hver dag og siden min Volvo 940 Turbo bruker litt mer drivstoff enn en golf turbo diesel... Så det j lurer på er, hva skal man se etter på en Golf III ang feil og mangler, og evt rust? er sikkert noen visse steder som er mer utsatt for rust enn andre... Gjerne litt info om de forskjellige motorene osv... Hvis noen vet om en pen Vento/Golf III TDK/TDI til salgs, som ikke har gått så alt for langt, så post gjerne en link eller lignende inn i denne tråden... eneste jeg vet er at bakluka har lett for å ruste gjelder både golf og vento ellers er det vel de vanlige plassene som hjulbuer og lignende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Bakluka på en vento er ikke så utsatt for rust som en golf. Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Bakluka på en vento er ikke så utsatt for rust som en golf. det er sant, men er fortsatt et av de første stedene en vento ruster eller hva? men vento er jo verdens beste bil så det er jo ikke noe å diskutere, kjøp deg en vento..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Ja ville garantert gått for en Vento jeg også, får mere bil for pengene som oftest Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Ja ville garantert gått for en Vento jeg også, får mere bil for pengene som oftest golfen koster vel mere i utgangspunktet og den har mindre bagasjeplass og mere luftmotstand, har lest at jetta var raksere en golf pga jettstrømmene som gikk over bilen og det var grunnen til at den fikk navnet, så regner med at det samme gjelder golf 3 og vento Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Vento var faktiskt dyrere ny en golf, men brukt prisen er jo en helt annen. Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Vento var faktiskt dyrere ny en golf, men brukt prisen er jo en helt annen. når jeg skrev i utgengs punktet så mente jeg bruktprisen ikke ny pris for det er jo ikke mulig å få kjøpt en ny vento i dag. bare for å oppklare.... :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg