Gå til innhold

Hente bil fra USA - Betaling

Ranger emnet


Fox

Anbefalte innlegg

Driver i disse dager å undersøker det å hente bil fra USA. Eneste hinder nå er betaling til selger i USA. Paypal har etter det jeg kan se forsikring opp til $1000. Det er litt snaut. Tenkte å overføre flere ganger men vet ikke om det går. Skal undersøke det. Banken min har ikke noe garanti mot at selger ikke svindler ser det ut som. Noen andre tips? For personene som skal hente bilen har inne anledning til å ta med oppgjøret. Har mastercard noe forsikringer?

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver i disse dager å undersøker det å hente bil fra USA. Eneste hinder nå er betaling til selger i USA. Paypal har etter det jeg kan se forsikring opp til $1000. Det er litt snaut. Tenkte å overføre flere ganger men vet ikke om det går. Skal undersøke det. Banken min har ikke noe garanti mot at selger ikke svindler ser det ut som. Noen andre tips? For personene som skal hente bilen har inne anledning til å ta med oppgjøret. Har mastercard noe forsikringer?

 

Hei.

 

Du har ingen som kan gi deg noen garanti mot svindel.

 

Hvis du har muligheten, ta ut cash, og sett deg på flyet. Da får du se på bilen selv, og sendt den avgårde. I tilegg er det en fin ferie... hellothere

 

Er ikke såå langt over dammen. En litt oval weekend.

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nå ut i papirene at Mastercarden dekker opp til 25000 per handel eller 50000 per år men det gjaldt ikke bil.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Du har ingen som kan gi deg noen garanti mot svindel.

 

Hvis du har muligheten, ta ut cash, og sett deg på flyet. Da får du se på bilen selv, og sendt den avgårde. I tilegg er det en fin ferie... hellothere

 

Er ikke såå langt over dammen. En litt oval weekend.

 

mvh

 

Da blir det fort dyrt :) Kostet rundt 15000 i fly sist jeg var i USA. Og det tok over ett døgn hver vei.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har jeg brukt før. de har en helt vanvittig avgift for overføring. Men kanskje de har en øvre grense :) Sjekke.

 

Edit: De har maks $1000 i overføring og jeg fant ikke noe forsikring :(

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår