sht Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 har alle en hobby eller? cheers Siter Bilen min http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-2/280960-sht-sin-golf-2-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 nei? BF er hobby :P Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaatek Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 neida, bare litt mange andre forum og lese på også.. må prøve å få ut en tråd om bilen min etterhvert. betgynner å bli på tide nå Siter navara 04 passat 95 caravelle 88 syncro caravelle 89 coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 har alle en hobby eller? cheersJeg har mange hobbyer cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Syns det er kjekt med lite folk her... Blir mer personlig og folk gidder somregel å delta. Slik trafikken går i Golf delen og på Teknisk er bare slit etter min mening :) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Syns det er kjekt med lite folk her... Blir mer personlig og folk gidder somregel å delta. Slik trafikken går i Golf delen og på Teknisk er bare slit etter min mening :) enig :) Vi er ikke så mange på passat forumet, men får fortsatt svar på det du lurer på her ;) egentlig bedre å få svar av noen få en mett med svada av kjempe mange. cheers for den gutta! vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Fordi alle 18åringene og vw loverboysa kjører stort sett golf. Her sitter det som regel trøtte familiefedre som ikke har tid eller nok penger til å hore så alt for mye med bilen :P Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Fordi alle 18åringene og vw loverboysa kjører stort sett golf. Her sitter det som regel trøtte familiefedre som ikke har tid eller nok penger til å hore så alt for mye med bilen :PYeah :hammer hører til der jeg ja. Prøvde meg på Golf 2 eventyret jeg også, men fant at jeg var litt for gammel til det. Tungvindt var det også med to dørs med bagasjerommet fullt med stereo, og barnesete og barnevogn i baksetet. Blei litt lei ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg