St182 Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Hei. Er det noen her som jobber eller kjenner noen som jobber med glassfiberstøping eller har tilgang til billig polyester og glassfiber? Som kan støpe 4 skjermbreddere til en hilux for meg? Jeg har fått lånt plugger\former, men har ikke lyst til å starte å surre med voksing, gelcoat, osv selv. Det er IKKE helst kunnskapen det står på, men heller viljen og mangel på egnet sted å stå å jobbe på. Helst i Oslo-østfold området evnt til nød horten - tønsberg området. Har støpt en del i glassfiber tidligere så jeg er klar over hva det innebærer. Har også ringt rundt til diverse firmaer som driver med båtrep. og støping men de ville ikke ta på seg slike små oppdrag. kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 http://www.eyecandyracing.no er tingen for deg... De modder selv en Hilux ;) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg