Gå til innhold

Prosjekt Passat Vr6

Ranger emnet

aka_stian

Anbefalte innlegg

Noen flere som har tenkt å gjøre det samme prosjektet? Jeg har en Passat VR6 GT til gi bort pris... EU godkjent for to mnd siden. 230.000KM høyeste bud over 9000,-

Øystein Becker

tlf 91198999

Var litt høy km, men det må da være noe gale med den til den prisen vel? Eller ser bilen ut som en dass kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan jo legge inn en liten notis her etterhvert.

Sliper og grunner endel for tiden. Førstkommende mandag blir bilen levert inn til lakkering uansett hvor langt jeg er kommet. Får bilen igjen i løpet av uken og begynner å montere sammen utsiden i helgen. Lys i enden av tunellen no. (får bare håpe det ikke er toget :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo legge inn en liten notis her etterhvert.

Sliper og grunner endel for tiden. Førstkommende mandag blir bilen levert inn til lakkering uansett hvor langt jeg er kommet. Får bilen igjen i løpet av uken og begynner å montere sammen utsiden i helgen. Lys i enden av tunellen no. (får bare håpe det ikke er toget :P)

Husker iallefall fra når jeg sparkla og slipte at jeg fikk opp tempo noe vakent med en gang jeg fikk en tidsfrist får lakkering, så det hjelper det.

Selv jobba jeg 90 timer på 5 dager rett før lakkeringa, Stod å slipte frontmaska fortsatt idet lakkereren begynte å lakkere bilen.. ;)

Husk at når du har lagt ned såååå mye jobb som det du har gjort må du ikke slurve eller somle nå... ;)

STÅ PÅ!!! :thumb

Gleder meg til å se den ferdig..:happyhappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen levert til lakkering :D

Eller, det vil si, fangere, grill og bakluke har jeg fremdeles, for det skal grunnes idag og leveres inn i morgen. Men fikk skryt av lakkererne. De sa jeg hadde vært flink med grunnarbeidet selv om de fant noen småfeil.

Popper vel opp noen bilder av en blank bil her i løpet av neste uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen levert til lakkering :D

Eller, det vil si, fangere, grill og bakluke har jeg fremdeles, for det skal grunnes idag og leveres inn i morgen. Men fikk skryt av lakkererne. De sa jeg hadde vært flink med grunnarbeidet selv om de fant noen småfeil.

Popper vel opp noen bilder av en blank bil her i løpet av neste uke ;)

Er gøy å få litt credd for all jobben du har lagt ned.. ;)

Gleder meg til å se bilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut noen bilder av ting som ble gjort før jeg leverte den inn.

resized_IMG_2291.jpg

resized_IMG_2293.jpg

resized_DSC00210.jpg

resized_IMG_2305.jpg

resized_IMG_2303.jpg

resized_DSC00192.jpg

resized_DSC00209.jpg

Har ikke skjedd stort hos lakkereren igrunn. De har begynt å slipe så smått på den. Har ikke fått noen tid på når den skal være ferdig heller, men jeg har heller ikke dårlig tid lenger. Godt å la andre gjøre arbeidet og slappe av litt selv etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har bilen blitt hentet og står vel lagret i ny garasje. Den nye garasjen er ikke mye å skryte av igrunn. Trang, lav og mørk, men billig og bare 3min kjøring unna. Dessuten er det jo ikke så mye som gjenstår. Skal jo bare få satt den sammen så skal den stå lagret til våren.

Foreløpig har jeg bare fått igjen selve bilen. Alle løse deler lakkeres mandag og hentes tirsdag. Men må la lakken få noen dager for å tørke så tenkte å begynne med montering neste helg en gang. Her er de første bildene som er tatt, men må få si at bildene lyver voldsomt på fargen. Er ikke i nærheten av å være så mørk som den fremstår her. Ser jo nesten blå ut. Hvis man ser der som dørlåsen treffer på bilde5 så er det det mest presise tror jeg.

Er også en liten nyanseforskjell på den lakken som jeg har lagt selv og det som lakkeren har lagt. Men det er så lite at man legger nok ikke merke til det. Vanskelig å se noe på bilde i allefall.

Uansett så har i allefall Åsane Billakkering gjort en helt utrolig jobb. Lakken på denne bilen er bedre enn hva som sikkert leveres fra fabrikken til mange produsenter.

resized_IMG_2328.jpg

resized_IMG_2327.jpg

resized_IMG_2326.jpg

resized_IMG_2325.jpg

resized_IMG_2324.jpg

resized_IMG_2323.jpg

resized_IMG_2322.jpg

resized_IMG_2321.jpg

resized_IMG_2320.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider