e321 Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 poster her siden det er her de fleste som kan noe om dette er: Hvordan er det å trekke om ting i skaij/skaj(eller hva det nå heter)..? Går det ann å trekke om dørtrekk f.eks ? Vanskelig?Dyrt? Mvh Espen Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 poster her siden det er her de fleste som kan noe om dette er: Hvordan er det å trekke om ting i skaij/skaj(eller hva det nå heter)..? Går det ann å trekke om dørtrekk f.eks ? Vanskelig?Dyrt? Mvh Espen Det meste lar seg trekke i vinyl/skai, bare det ikke blir for mye høydeforkjeller, dype søkk osv. Kan være vanskelig å få limet til å holde den nede hvis spennet blir for stort. Ta en telefon til Autod.no, han selger en vinyl som er veldig strekkbar og lett å jobbe med, lim har han også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 okay ! takker for svar :) Hvordan blir det i kanter/buer o.l ? dørtrekka er jo formet som en bue( i begge ender).. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 okay ! takker for svar :) Hvordan blir det i kanter/buer o.l ? dørtrekka er jo formet som en bue( i begge ender).. Hårføner eller forsiktig bruk av varmluft pistol. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 ok... det tenkte jeg ikke på.. hva koster det sånn ca? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 okay ! takker for svar :) Hvordan blir det i kanter/buer o.l ? dørtrekka er jo formet som en bue( i begge ender).. Utoverbuer er ikke noe problem. Innoverbuer (negative former) kan være vanskelige hvis du må strekke vinylen mye. Har sett noen sånne arbeider som har gått til h***** når bilen har stått i solsteika. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 hm... blir det bedre resultat med å lakke den vinylen/skai som er på dørtrekket fra før tror dere da ? http://www.msdra.com/old/W201parchmentdrpnls.jpg Er den øverste delen der jeg på en eller annen måte vil ha svart(resten er blått)..Har svart dashbord så tror det vil stå litt mer i stil med øverste delen svart(der med 'åpneren') + at ingen andre har likt.. Mvh Espen Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 hm... blir det bedre resultat med å lakke den vinylen/skai som er på dørtrekket fra før tror dere da ? http://www.msdra.com/old/W201parchmentdrpnls.jpg Er den øverste delen der jeg på en eller annen måte vil ha svart(resten er blått)..Har svart dashbord så tror det vil stå litt mer i stil med øverste delen svart(der med 'åpneren') + at ingen andre har likt.. Mvh Espen Da burde du snakke med Ketil (EMMA Norway) eller Anders hos Autod.no, de selger en vinyllakk som funker veldig bra og sitter skikkelig. Langt enklere å lakke enn å trekke det om hvis ikke du skal bygge om dørsidene på noen måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 ok... det tenkte jeg ikke på.. hva koster det sånn ca? Hårføner koster jo 150,- på rimi. Men husk å kjøpe bra lim, helst kontakt lim i boks. Ikke så mange spray lim som er bra, men 3M har en bra. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 har hårføner ;) men tenkte på selve vinlylen.. Men tror jeg prøver å få tak i lakk for å prøve med det.. Takker for svar, Mvh Espen Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 har hårføner ;) men tenkte på selve vinlylen.. Men tror jeg prøver å få tak i lakk for å prøve med det.. Takker for svar, Mvh Espen Ja, ta en telefon til Anders, han selger en spray som er veldig bra. For det blir ikke no suksess med biltema saker her tror jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Ja, ta en telefon til Anders, han selger en spray som er veldig bra. For det blir ikke no suksess med biltema saker her tror jeg:) Spraylimet til 3M funker veldig bra. Dyrt men holder lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Jeg testa noen dørsider med diverse kroker og kriker med kontaktlim fra Biltema, funka greit det... Sprayboksen var litt dårlig deal, da den var utrolig udrøy, men limet som kom på boks og kunne påføres med pensel funa bra det. Bare passe på å jobbe kjapt nok, limet hefter utrolig bra etter kort tid.. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Jeg testa noen dørsider med diverse kroker og kriker med kontaktlim fra Biltema, funka greit det... Sprayboksen var litt dårlig deal, da den var utrolig udrøy, men limet som kom på boks og kunne påføres med pensel funa bra det. Bare passe på å jobbe kjapt nok, limet hefter utrolig bra etter kort tid.. sukkervann funker bedre enn spraylimet fra tema! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 sukkervann funker bedre enn spraylimet fra tema!Da har du kraftig sukkervann... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg