Go-carter Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Begynte smått i sketchup i kveld, og regner å være langt i løpet av helga(håper jeg:D) Ikke mye gjordt nei, vet det, men er her er forsmak ;) Tips? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 ser ut til at du vet hvordan man tegner perspektiv pent pass på at det ikke blir firkantete nå Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Dette kan bli interessant, gleder meg til update! :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Jobba litt med frontfanger'n nå, f... for en jobb! Tips til felger? Har litt lyst på enten 5/6-eika eller 10-eika? nå er det lekser.... hmmmmmmmmm Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 tøft første gang (bortsett fra BO_CH sin F1 bil) at jeg ser noen lage bilen så der greit at du bare scetcher foreløpig, men ikke lag så store hull i fangern som det ser ut til. få deg noe mer former i den Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 du aner ike hvordan innigranskauen vanskelig det er å lage "former" i det programmet :P Men skal prøve;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Nesten halvveis nå, syns at det er første gang jeg driver med detta:P Gidder ikke mer i kveld nå - tror jeg.. :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Ser bedre og bedre ut :) Me want fæmeikærs :D Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 fæmeikærs?! wtf ?! :D veeel, her er siste helg-update - nå er det NATT! Noen tips sånn som den er nå? Ting som foreløpig er på lista: Tak(duh...) bakluke Vinge Interiør(bob-bob siden det tar noe perverst lang tid å lage..:D) Anbefaler detta prgrammet til alle som har lyst til å tegne 3D, verdens enkletse prog., og jeg kjører enda på demoen(480 minutter) http://www.sketchup.com (bare skrik ut om noen vil ha .skp fila ;)) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 ville hatt annen farge på bilen enn svart tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hah.. ser ikke pointe med å streke flere hundre streka for så å farge alt svart igjenn :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Få streker=kantete overflate Mange streker="glatt" overflate Får se på fargen, liekr svart, men det får ikke fram linjene helt :\ Dessuten må ræva fikses, den suger.. :hammer Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Begynner å bli nice, liker spesielt felgene. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Hmm, begynner å ta form nå! Har fjærna/lakka sølv litt av bilen, ser dere kansje :hammer Mangler vinge+andre sia av bilen :hammer Men jeg trur faktisk jeg har lyst til å lage interiør, time wil show ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 utrolig fett!! Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg