opel freak Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Kan man skrive hvor lang en linje skal være slik som du kan på autocad? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 jepp Bare trykk på utgangspunktet til linjen, og hvilken akse den skal følge, også skriver du tallet inn ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Kan man skrive inn grader på linjen da? har ikke peiling på hvordan dette programmet fungerer så jeg har en del dumme spørsmål, hehe Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 go carter, virker som du kan dette ganske bra.. har u noen side der man kan se hva di forskjellige tools`a kan brukes til, o.l.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 hehe takk for det, men vet egentlig ikke om noe enda. Men ja, jeg mener at det også går ann å endre gradene på linja;) Video-tutorialene på sketchupsia er bra! Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Jeg har faktisk drivi litt med Autodesk/autocad, desverre bare en demo, og de to vesentlige forskjellene er: I Sketchup kan du lage en bil på 2-3dager som du hadde brukt minst en uke på i autocad, men i autocad kan man tegne BETYDELIG bedre utseende på bilene med tanke på kurver etc. man har også bedre teksturer, som f.eks crome Jeg også kan lage en bil på et par tre dager men da blir det ikke noe super resultat akkurat og mye rette linjer osv. 3d tar tid :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Kult at det nå er så mange som har begynt med detta!! Gleder meg til å se flere bilder :D :D :D :D :D Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Her er noe jeg lagde i SketchUp for ikke så mange timer siden: Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 noen som har noen bilder av en bil, forran,bak og fra siden?? finner det ikke:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 øy, sorry for masinga asså:P:P men jeg sitter nå å ser på tutorials fra Sketchup.com.. hvordan får jeg opp sånn sak der man kan sette inn menesker og trær osv. mye saker der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 øy, sorry for masinga asså:P:P men jeg sitter nå å ser på tutorials fra Sketchup.com..hvordan får jeg opp sånn sak der man kan sette inn menesker og trær osv. mye saker der... Du går på "Window-> Components." Da vil du får opp ett nytt "vindu" som heter Components, og der inne ligger det mennersker, trær, biler osv. Hvis du vil ha flere Components går du til SketchUps download site og laster dem ned der. Er masse kult der, tro meg!! Har lasta ned alt som var å laste ned, mye fett :D :D !! Håper dette hjelper deg litt videre på veien mot den store 3D-veien :D :D :D :D . Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 hehe... tusen takk:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Er det noen som har funnet ett eller annet forum som omhandler SketchUp. Kan dere si ifra om dere finner ett? btw. go-carter kan du sende meg bildene (fra de forskjellige vinklene) av en av bilene du har funnet?? Takk på forhånd!! :D :D Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hehehe, sånn blir Land Rover'n som står i garasjen :D(seriøst!) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 da blirn groomm:D fet 3d modd:D min Sketchup har fucka seg... så for meg er Sketchup "karieren" over:P:P hvis jeg ikke laster det ned på nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg