BMW_320i Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 hei. turtelleren og resten av måle instrumentene, bortsett fra speedometeret på bilen virker ikke.. har hørt at turteller har lett for å streike, men nå er alt untatt speedo, uten funksjon. Noen som vet hva det kan være..? sett på sikringene, men finner inge ødlagte.. Siter 85* camaro iroc 350 tpi 250hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Ta laust heile greia og sjekk om den gule og den blå kontaktn bakpå sitter ordentlig på plass. Hvis alt ser bra ut, så må du demontere og sjekke det grønne kortet for å se om noe er brent, altså de små trådene som er vanskelige å følge. Jeg bytta til kraftigere pærer bakom dær, da brente jeg flere kretser, noe som medførte at temp og tankmålerene kutta ut... Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 det skal jeg sjekke ut.. takk for hjelpen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg