Gå til innhold

Vw Touran Generelt:

Ranger emnet

prizma

Anbefalte innlegg

Hei folkens:

Jeg har ikke rota meg til en forhandler enda, og siden vi har ett forum, så bruker vi det...

Jeg lurer på:

Hvilke modeller (eks: highline) har vi?

Hvilke motoralternativer har vi i TDi ?

Hvilke understellalternativer har vi i TDi?

Som dere skjønner vil jeg ha TDi......

Hva er prisen?

Mulighet for grønne skilter? = billigere forsikring?

Noen som har bilder av senka biler (orginalt utseende) og fine felger?

Noen som har bilder av stereoinstallasjoner?

Når kom bilmodellen, når ble den første gang sett i norge, og slik info er greit å ha.

Lest endel, og barnesykdommer er det jo alltid, men skal man kjøpe bil, 06 modell, hva er prisene? evt brukt og nedover, er det rust? hva er negativt, hva er positivt?

Hvis denne tråden holdes ren, kan dette bli stickey for andre som lurer på info om denne bilen å :)

takk folkens

btw:

Om bilen: http://www.volkswagen.no/touran/

teknisk: http://www.volkswagen.no/pdf/tekniske_data_feb_2005.pdf (pdf fil)

mvh: Vemund Simensen

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo tro det eller ei..de har alle svar. du kan jo ta en prat med en selger der....det koster ingen ting. jeg har gjort det samme selv utallige ganger...

skrev jeg ikke at jeg ikke hadde fått rota meg til det enda? er det ikke like greit å ha en trår om dette?

er ikke så moro å gå å prøvekjøre bil når du veit du ikke har råd alikevell! hmmmmmmmmm

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

1,9 105hk tdi

2,0 140hk tdi

2,0 170hk tdi (kommer neste år muligens)

Kan leveres på grønne skilter.

Highline er vel det eneste fornuftige alternativet, og den kan leveres med sportsunderstell. (ca 20mm senk i forhold til standard)

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrev jeg ikke at jeg ikke hadde fått rota meg til det enda? er det ikke like greit å ha en trår om dette?

er ikke så moro å gå å prøvekjøre bil når du veit du ikke har råd alikevell! hmmmmmmmmm

Hvorfor lager du da en tråd når du sier at du ikke har råd.... :hammer

Ett tips til deg mister: BROSYRE!!!!!!!! (Tror til og me at de kan bestilles via nettet, men du har vei ikke råd til det heller...)

Enda en tråd i Prizma`s spamspam sjanger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider