B230ft Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 greit å begynne med lappen da?:D hehe skal ikke klage selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Kommer en prosjekt tråd når jeg kommer litt mer igang... Må handle endel better først... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Dette er et orginalt ekstrautstyr som vistnok skal stive av ganske mye. Det koster ikke mer enn 331kr hos Volvoforhandleren. Best.nr: 3526694 Jeg skal ha et sånt på 960in til sommern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 har hørt/sett/lest om det staget..har ikke selv, men hullene er der jo, så får bare handle inn å friske opp hullene med en tapp om de er gjenga, å få på:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Jepp, jeg har lenge lurt på hvorfor det stakk ned en "pinneskru" der staget festes på høyresida, men når jeg så dette staget gikk det opp et lys for meg. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 så ut som det var litt grosse kaliber på det staget:D dia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 ca 22-25mm skulle jeg tro. Har kun sett det på bilde, men skulle tippe det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Det er jo ikke massivt, så noe så voldsomt er det vel ikke kansje... Men det hjelper nok helt sikkert på endel... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 ikke massivt? sikker? krengningshemmerne er jo massive, så ser ikke hvorfor ikke dette skulle være.. men så går det jo ann å lage selv også:D 40mm massiv inkornell eller titan grad 5 eller noe sånnt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Jeg er ikke sikker nei, synes det bare så slik ut i overgangen mellom selve røret og der det er presset/valsa sammen... Jeg synes jeg kunne ymte en antydning av en skjøyt der... Jeg vil absolutt ikke anbefale deg å bruke titan... Når titan kommer i kontakt med andre metaller spessielt stål og vann vil det rett å slett bare forsvinne... Titan er også veldig ømfintelig mot riper. Titan er jævelig sterkt, men ikke sammen med andre metaller, ser ikke helt hensikten i å skulle bruke det heller, det er dyrt og du har ikke behov for den styrken, vanlig stål, er rustfritt er bedre å bruke i dette tilfellet. Incornell er jo jævelig hardt og rustfritt... Skal du over på et sånt metall ville jeg heller brukt 1707 PH eller Super Duplex, men igjen jeg ser ikke hensikten, vanlig stål eller rustfritt har bedre egna egenskaper.... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg