Gå til innhold

Avstiving av 740

Ranger emnet


AC^

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke sikker nei, synes det bare så slik ut i overgangen mellom selve røret og der det er presset/valsa sammen... Jeg synes jeg kunne ymte en antydning av en skjøyt der...

 

Jeg vil absolutt ikke anbefale deg å bruke titan... Når titan kommer i kontakt med andre metaller spessielt stål og vann vil det rett å slett bare forsvinne...

Titan er også veldig ømfintelig mot riper. Titan er jævelig sterkt, men ikke sammen med andre metaller, ser ikke helt hensikten i å skulle bruke det heller, det er dyrt og du har ikke behov for den styrken, vanlig stål, er rustfritt er bedre å bruke i dette tilfellet.

Incornell er jo jævelig hardt og rustfritt... Skal du over på et sånt metall ville jeg heller brukt 1707 PH eller Super Duplex, men igjen jeg ser ikke hensikten, vanlig stål eller rustfritt har bedre egna egenskaper....

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår