Andy` Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Mårnings! Enda ikke tatt kveld jeg da men... Blitt en del topic fra meg siste døgnet, men når fingra først begynner å taste er det vanskelig å holde igjen! :D Sitter å tenker på hellakkering av bil. Audi a4 sedan for å være presis. Skal man først hellakkere, så bør man vel finne ei fet farge som ikke er standard. Er veldi glad i sølv, men er åpen for nye farger. Noen som har audi-bilder med annen type farge enn standard? Må være mørke farger, som vil passe med svarte felger. Disse er meget tøffe, men spørs hvordan det gjør seg på en A4!? Post gjerne farge-kode sammen med farge! Håper på inspill! Go natt! hellothere Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Candy av noe slag.. Den fargen her er helt sinnsyk! Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Jeg har blitt forelsket i denne: Om noen vet koden på den fargen må de rope ut! Jeg vil ha! :D Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Den lillafargen Lamborghini Murcierlago leveres med, har ikke bilde. Elsker den fargen. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Mitsubishi Eclipse 2006 Gen.4s Sunset Pearlscent! Den er rå! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg