Vomaz Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Wiking_Mo@hotmail.com og jeg kan laste opp :) har sendt no noen.. *har flere på lager:P Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 najs najs najs :D Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 har sendt no noen.. *har flere på lager:P legg meg til i msn Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Bra engelsk på hu rødhåra dama :eek: Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 RÅTT! Begynte å glede meg til nyttårsaften sjøl no :p Kva slags eksplosiver bruker dere? Kan ikkje legge ut filmane i betre kvalitet da? Gjerne litt slow-mosjon også :p Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Bra engelsk på hu rødhåra dama :eek: Det er Æmerikænsk. De er Amerikanarar, type utflytta nordmenn. En så god bil som Fiesta trenger vel ikke veltebur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Bra engelsk på hu rødhåra dama :eek: men hun berta på mythbusters er finere.. :D skikkelig stabile folk detta.. hehe. en kompis av meg er skytebas. gjett hva jeg skal sende han etterpå.. Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlavaKid Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 På Mythbusters er det faktisk taket på fiaten som bruker ca 10 sek. på å falle ned igjen. I utgangspunktet regnet vi med å kunne taue bilen vekk, men i kraft av å sitte igjen med 2 halve biler, ble det vanskelig... v-ting.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlavaKid Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 HAHAHA!!! Fader å bra! Fikk lyst til å kjøpe en skrot bil og kjøre'n ihjel jeg nå ass!!! :DMen i fiesta filmen, hadde dere no veltebur eller annet utstyr der?! Eller i noen andre filmer for den saks skyld... :) Til nå har vi aldri brukt veltebur eller 4-6 pkt sele. Vi har kompetanse innen sprengning (kursing i "Hvordan ødelegge mest mulig hos tyskera i 3 verdenskrig"). Derfor kan vi lage fantasifulle bomber uten dynamitt. Vi har bakgrunn fra bil- og mc-sport. Vi har ingeniører på laget. Derfor : ikke gjør dette hjemme, bare nyt showet. Vi har noen spektakulære planer for nyttårsaften, som selvsagt vil bli filmet. Vent og se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 he he sinnsykt bra..kule filmer..neste tar vel helt av!!!!!kult... Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Ingen Funker!!!! :( Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 rått!!! :thumb blåtind :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sidelengs Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Mulig å fikse linkene eller? Har lyst til å se... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlavaKid Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Nå er www.v-ting.com på banen igjen.. Prøver å legge ut litt snadder etterhvert også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Lo så jeg fikk vondt i magen. Gjevt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg