Mutta Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 som sagt. skjekka nettopp driv knuta og fant ut at den gummi dingsen omtrent har blitt revet av. det er fullt av sand og drit inni der. jævlig dårlige greier. så jeg må nok bytte den. den lagen den jævligste klakkelyden når jeg svinger. noen som har gjort dette før? vanskelig? koster drivknuta mye?`det det den jeg må bytte i det hele tatt?? hehe.dårlig med bilgreier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 nei nei:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 skal bytte på min nå da jeg har akkurat samme problem. Jeg kjøpte på den lokale sjappa her og jeg ga ca 1300,- pr side... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 skal bytte på min nå da jeg har akkurat samme problem. Jeg kjøpte på den lokale sjappa her og jeg ga ca 1300,- pr side... ska du gjøre det selv? hadde du gidda og bare gitt meg en liten "guide" når du er ferdig om hvordan du gjor det dA? viss ikke det er for mye å spørre om. evig taknemlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Må nok skifte drivledda :( Har nettop skifta på begge sider på min.....det er kipe greier:( Jeg fikk en kamerat av meg som er bilmekaniker til og skifte, men så ikke ut til at det var mer avansert enn jeg kunne klart det selv.... MVH Lsi Coupe Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 bare og gi faen i og gi full pinne i svinga så holder knutene mye lenger. Nylig byttet på fruen sin. Ganske enkel sak. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 fy fan. sku bytte drivknuta mi her forleden dag. men jeg får fan ikke av den derre forbanna mutteren på den gamle knuta. den henger så jævlig. noen som har et råd? jeg prøver ALT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg