Kebab gud Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Alle kjenner til Google Earth Jeg starte å ha det litt gøy med de 3 store bilfirmaene og her er resultatet.. hentet bilder av GM, Toyota og Ford sine hovedkvarter og store fabrikker.. senere kommer jeg med mer GM HQ, Detroit, USA Bygget på midten/slutten av 90-tallet, altså etter at GM begynte å få store økonomiske problemer.. er den høyeste byggningen i staten Michigan.. GM Poletown plant, Detroit, USA Bygget på midten av 80-tallet, for å bygge denne fabikken rev GM Detroits eldste bydel, og flere tusen mennesker ble tvunget til å flytte.. ironisk nok kan fabrikken bli lagt ned nå snart.. bare 20 år etter den ble bygget.. Toyota HQ, Toyota city, Japan Toyota bygger fortiden ny hovedkvarter i Toyota city.. Toyota Tahara Plant, Tahara, Japan Toyotas største fabrikk, lager bla flere Lexus modeller og det var her Supra ble laget. Dette er Toyotas mest effektive fabrikk og det er den som produserer biler med minst feil.. (Fakta) Ford HQ, Detroit, USA ohh så spennende.. eller nei byggningen med Ford logo i toppen er på ca 8 egt Ford Chicago Assembly plant, Chicago , USA Fords eldste aktive fabrikk Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 kult.. det er ett kult program... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Finn VW Phaeton fabrikken da ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Og her et sted er Think fabrikken: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 jeg har google earth plus, men får det ikke til å funke...... hva skal jeg gjøre?? send meg priv mld. Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Tommy Erwin, 500m unna huset mitt det *stolt* (eller?) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg