ViceGuy Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Har tenkt å støpe et lignende scoop som det på bildene under, men vil høre med dere her om dere vet hva slag scoop det er. Får man det ferdig så er det lissom ingen vits i å støpe. Noen av dere støpe-guruer (jepp, vet dere er der ute:D ) som kan gi meg hint om hvordan jeg skal gjøre dette? Hadde tenkt å lage meg en plugg i papp/byggskum.... å bruke ei vannfast sponplate å jobbe på (har bare et panser enda :D) Har rå-matrealer i hus (duk og polyester), men trenger ei liste på hvordan jeg går fram. Har støpt litt før, men da har det bare vært forsterking av styling. Takknemmelig for alle svar og tips fra dere der ute Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Det scoopet har jo veldig rette kanter, passer det på mondo som er forholdsvis rund?;) Ville tro det lesteste er å laget scoopet i tynn mdf, siden det er så rette kanter, og så legger du glassfiber over den, og da har du en plugg. Legg ut bilder på hvordan det blir da. Morro og se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Det scoopet har jo veldig rette kanter, passer det på mondo som er forholdsvis rund?;)Ville tro det lesteste er å laget scoopet i tynn mdf, siden det er så rette kanter, og så legger du glassfiber over den, og da har du en plugg. Legg ut bilder på hvordan det blir da. Morro og se. Jada, de bildene er faktisk fra en Engelsk Mondeo. MK1 har ikke så rundt panser som MK2 (som er det du har, flott tråd forresten), er ikke så flink til å ta bilder jeg. Har lissom en tendens til å glemmer kameraet, eller så er batteriene tomme :( Skal prøve å huske på begge deler nå :D Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg