gl_sollid Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Har en rockford fosgate amplifer som heter punch 75.2!! noen som kan si meg noe om denne. er den bra? er den beregnet for frontsett eller kan man koble sub på den? vil det gi bedre lyd om jeg koble høytallerne mine foran i dørene på en forsterker isteden for rett på spillern. tror de foran yter 160 W maks eller noe sånt. svar så godt dere kan. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Trodde de fleste hadde hørt om :google nå? Hva med å prøve å søke der først? Jeg fant masse info om denne forsterkeren Her for eks. 2-channel "Punch" Amplifier. Output Power (4 ohms) 37.5W x 2. Output Power (2 ohms) 75W x 2. Output Power Bridged(4 ohms) 150W x 1. Distortion Max (4 ohms) 0.05%. Frequency Response (+/- 0.5dB) 20Hz - 20kHz. Signal to Noise (A-weighted) >100dB. Input Sensitivity (+0dB gain overlap) 150mV - 3.0V. Bridgeable. Punch EQ (45 Hz / 20kHz). Crossover 80Hz. Xcard Crossover. Og nei, denne anbefales ikke til å drive bass. Kanskje noen mindre midbasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Har en rockford fosgate amplifer som heter punch 75.2!! noen som kan si meg noe om denne. er den bra? er den beregnet for frontsett eller kan man koble sub på den? vil det gi bedre lyd om jeg koble høytallerne mine foran i dørene på en forsterker isteden for rett på spillern. tror de foran yter 160 W maks eller noe sånt. svar så godt dere kan. :D Ikke for å pirke på deg Pål, men denne RF`n er fra det gode 90 tall.. Den gang da "watt" ikke var det som var viktigst. Så i et oppsett vil denne funke som sub-forsterker.. Jeg kjørte for en del år siden 100.2 på bass, og det dro bra det.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Ikke for å pirke på deg Pål, men denne RF`n er fra det gode 90 tall.. Den gang da "watt" ikke var det som var viktigst. Så i et oppsett vil denne funke som sub-forsterker.. Jeg kjørte for en del år siden 100.2 på bass, og det dro bra det.. Jeg har hatt denne serien for endel år siden selv og syns den var ok, hverken mer eller mindre. Men skal du bruke den på bass ville hvertfall jeg anbefale en lettdreven bass og heller ikke for kraftig. Men alt kommer ann på hva man forventer av dette oppsettet da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Har jo et forsøk på hva som låter best med innebygget forsterker i cdspiller, eller ekstern forsterker. En ekstern forsterker låter uten tvil best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Har jo et forsøk på hva som låter best med innebygget forsterker i cdspiller, eller ekstern forsterker. En ekstern forsterker låter uten tvil best. Det håper jeg ikke kom som en bombe på noen:) Uansett hvor dårlig den eksterne forsterkeren din er så vil den spille bedre enn cd-spilleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 angånde rockford fosgate forsterkerene. sjekk ut nett sida deres de har fire jubilemusutgaver nå. den minste(punch45) yter 2*22,5watt. mens faktisk effekt er en plass mellom 75 -100watt (er ikke helt sikker) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg