Gå til innhold

Volvo 360, undervurdert?

Ranger emnet


940T

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

heisann!!

 

må berre fortelle kor utruleg overraska eg vart over kor genial træ6tin va som vinterbil!!! meir morro på vinteren er da lenge sia eg har hatt (redd for 242n...)

 

og ja det er god kjørekomfort iforhold til standard 240. lett å kjøre, veeeldig lett å ligga breit med!! litt balja, men ellers kjempe kjekk!

 

har fått utruleg mykje dritt slengt om an...heilt til snøen kom. ..

hehe folk var grønne av misunnelse då træ6tin spant rundinga og det so verre va :drive2

folk må jo skjønne at ein må ha bakhjulstrekk på vinteren!! sjølv om eg slit litt med å komma meg rundt om i bygda på utspunne piggdekk...

 

dritet e jo at han snurra rundt før du får sagt bø!

han e jo eindel kortare enn 240 så e vel ikkje akkurat så rart, men arti lell!

 

sku ha hosta oppe eit bilde av han... hehe har kødda litt med han.

han e rullemalt med svart benga,

spygrøne kanaler som da står med svart skrift "www.raan.no" på,

flamma på panseret, grøn fartstripe langs bilen,

"grøftekanten lakk&rally" på begge bakskjermane med teikning av ein bil so børna og

"cruising is not a crime" på bakluka.

 

går som festbil i helgene og har fått litt bulka og sånn...

 

bil som tåler mer herjing skal ein leita lenge etter!!!!

 

jaggu goå! e blitt maskott driftebil på voss i vinter :)

volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt

volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;)

volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død

volvo 940/s90 - my blue pearl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vel 300(340) med variomatic også, det vil si trinnlös automatgir ala scooter, som på 66?

Gjenkjennes ved luftinntak på fangeren og ulinga fra reimene, tror det var 2 variatorer, en for hvert bakhjul, disse ble drivd av diffen og de gikk likefort bakover som forover.

 

Har hört om DAF 66 som har rygga i 140, med en annen til å måle farta.

 

Japp, det fikk man... Jeg kjørte litt 343 før og den var tøff som bare det, rygga fint i 90...

 

300 serien er jo konge, lett bil og ikke så hardt å hente litt power ut av den, rart ikke flere trimmer og fikser på disse...

 

Mvh

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

undervurdert og undervurdert... spørs hva du sammenligner med.

Er ikke noen racer bil. krenger jo i hue og ræva :)

mye bensin brukern, ruster fælt og går ikke særlig bra rett fram eller i svinger.

 

Men den skal ha det att den tåler mye juling. Har ikke klart å knekke diffen enda jeg.. men nå har jeg jo ikke prøvd hardt nok.

Starter som regel å ..

 

Den beste kvaliteten den har må være breiiiiiiing... veier jo null i rumpa så den slenger både hit og dit selv om du vil eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den beste kvaliteten den har må være breiiiiiiing... veier jo null i rumpa så den slenger både hit og dit selv om du vil eller ikke.

 

det er jo ikke helt riktig da.... vektfordelingen er jo ikke langt unna 50/50 da!!

jeg synes at den er fin å kontrolere jeg men det er vel smak og behag.... er jo bare i gi gass og svinge etter.... :D

Passat tdi 100tq camaro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår