Housey Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Du har vel RP motor med monoinnsprut... går ikke så godt de som en `86 mod med gasser... er faktisk en del forskjell der selv om begge er utgitt på 90 hk, har hatt begge deler selv også (en `85 og en `90 mod)... monojetronic er sløve greier... nå vel.. har samme motor jeg (RP) ... må virkelig si at den går bedre en min gamle 1.8L gassergolf.. den går faktisk utrolig bra Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 En kamerat har en Golf II 1990 mod 1.8 med monojetronic og var sjåfør på den en helg her, og må si den går utrolig mye dårligere enn min egen Golf. Den motoren har vell rulla 165 000km nå. Den dro jo omtrent samme som min forrige Golf II 1.6CL. Men merka igrunn stor forskjell fra 1.6 til 1.8 jeg iallefall.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Ja? Er det absolutt ingen som har en Golf II motor? Alt ifra 86-91 mod ønskes, må være 1.8. Tror jeg kjøper ny motor istede, for å skifte. Motoren må starte å gå, og være i god stand. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Ja? Er det absolutt ingen som har en Golf II motor? Alt ifra 86-91 mod ønskes, må være 1.8. Tror jeg kjøper ny motor istede, for å skifte. Motoren må starte å gå, og være i god stand. har en 92 mod, det er samme motor som sitter i min 89 mod.. den har gått 170 men den gikk greit den..... men du må bytte et motor fest på den da... den skal du få billig. elller så blir den bare stående der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg