passat kara Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Her er da bilen e har siklet på i snart 6 år. Er en slektning som eier den, som ikke vil selge den, selv om den ikke blir brukt (derav avskiltet) Det jeg lurer på er hva er sånn ca prisen på denne bilen? (av ren nysjerighet) - Er en 82 modell - 1.5 liter - gått 73 tusen - er så og si rust fri (det lille som er synes på bildene) - Gått på bygda - 1 eier - sete trekk foran sia ny. (baksetene har ikke vært brukt omtrent) Jeg vil tørre å påstå at det er et veldig veldig bra eksemplar. Mvh Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 oyoy,den så fin ut.mas til eiern blir lei :thumb men pris! rundt 10k kanskje?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 oyoy,den så fin ut.mas til eiern blir lei :thumb men pris! rundt 10k kanskje?? hørtes billig ut det å hehe. Nå tenkte ikke jeg på hva jeg evenetuelt skulle gi for den e bare lurer på hva den er verdt. sett strøkne 1ere før som har hatt lite på tellern som har gåt for en drøy penge så... hehe bror din driv me for tia foresten? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hørtes billig ut det å hehe.Nå tenkte ikke jeg på hva jeg evenetuelt skulle gi for den e bare lurer på hva den er verdt. sett strøkne 1ere før som har hatt lite på tellern som har gåt for en drøy penge så... hehe bror din driv me for tia foresten? vemund Billig? For en einser som har stått så lenge... Greit, bilen ser fin ut den. Man må regne med endel småting etter 6 år også, til sammenligning solgte Dr. Laban nå en godkjent 83 Golf med under 48 000 på meteret for 15 lapper... Og det var MED KV gewinde... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hørtes billig ut det å hehe.Nå tenkte ikke jeg på hva jeg evenetuelt skulle gi for den e bare lurer på hva den er verdt. sett strøkne 1ere før som har hatt lite på tellern som har gåt for en drøy penge så... hehe bror din driv me for tia foresten? vemund vet ikke jeg,tenkte på hva jeg gå for min,var jo ikke store summen:P jeg tipper på rundt den prisen,tror jeg. brodern har begynt og kjøre taxi han nå :drive2 du da,er du nede på topro enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Billig? For en einser som har stått så lenge... Greit, bilen ser fin ut den. Man må regne med endel småting etter 6 år også, til sammenligning solgte Dr. Laban nå en godkjent 83 Golf med under 48 000 på meteret for 15 lapper... Og det var MED KV gewinde... hmm.kanskje 10lapper var litt mye da,si rundt 5-6k :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Billig? For en einser som har stått så lenge... Greit, bilen ser fin ut den. Man må regne med endel småting etter 6 år også, til sammenligning solgte Dr. Laban nå en godkjent 83 Golf med under 48 000 på meteret for 15 lapper... Og det var MED KV gewinde... oki det var rimelig, den har ikke stått 6 år , jeg har hatt lyst på den i 6år. bilen ble avskiltet i sommer å var i god stand da i alle fall. du så ikke den 5 dørs 1ern da som sto til salgs på autodb ganske lenge den kosta jo nesten 40 tusen, gått like langt som denne å lik farge , modell osv. men var 5 dørs da. dinge: e har begynt på skolen at, på allmen påbygg på lillehammer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 oki det var rimelig, den har ikke stått 6 år , jeg har hatt lyst på den i 6år.bilen ble avskiltet i sommer å var i god stand da i alle fall. du så ikke den 5 dørs 1ern da som sto til salgs på autodb ganske lenge den kosta jo nesten 40 tusen, gått like langt som denne å lik farge , modell osv. men var 5 dørs da. dinge: e har begynt på skolen at, på allmen påbygg på lillehammer :) Hvis noen har betalt det for en vanlig einser, selv med 5 dører... Ja da er man enten vill i fletta, eller gærn også... :) Liker einsere godt jeg, men for 40 lapper ville du ha fått en dønn strøken orginal GTi. Hvis man finner noen da... :hammer Jeg kan tippe at sånn rundt 10 lapper er akseptabelt for den einser om den er slik den ser ut på bildene, det er jo soltak og det er jo alltid ett pluss... Kul bil er det uansett... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Hvis noen har betalt det for en vanlig einser, selv med 5 dører... Ja da er man enten vill i fletta, eller gærn også... :) Liker einsere godt jeg, men for 40 lapper ville du ha fått en dønn strøken orginal GTi. Hvis man finner noen da... :hammer Jeg kan tippe at sånn rundt 10 lapper er akseptabelt for den einser om den er slik den ser ut på bildene, det er jo soltak og det er jo alltid ett pluss... Kul bil er det uansett... :) jepp, er sant det, annonse prisen å prisen selger får er jo ofte 2 helt forskjellige ting. Golfen er i alle fall fin den, syns fargen å alt på den er midt i blinken. jeg hadde egentlig trodd et bra eksemplar lå høyere i pris, men det har uansett ikke så mye å si, er ikke prisen det kjem ann på :) Får bare fortsette å håpe på at jeg en gang får ta over den.. vriene gamle slektninger er ikke altid like lett nei. takk for svar da karer :) vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 tja, 10 lapper ville jeg gitt for den, virker grei, men se på de "svake" punktene på einser; RUST! det kan jo være mye som ulmer under skjermer, i hjulkasser,bakplate osv., er det ikke noe der, om den er dønn rustfri så er det et godt funn ;) 82`mod hadde vel innvendige plastskjermer foran ( lockary-skjermer)? Da er ikke rust i innerskjermer så stort problem som de uten ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 tja, 10 lapper ville jeg gitt for den, virker grei, men se på de "svake" punktene på einser; RUST! det kan jo være mye som ulmer under skjermer, i hjulkasser,bakplate osv., er det ikke noe der, om den er dønn rustfri så er det et godt funn ;) 82`mod hadde vel innvendige plastskjermer foran ( lockary-skjermer)? Da er ikke rust i innerskjermer så stort problem som de uten ;) ja klart litt rust kan det godt hende det er, ser bra ut men sikkert no her å der. om det er 82 eller 81 er jeg faktisk ikke 100% sikker på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 oki det var rimelig, den har ikke stått 6 år , jeg har hatt lyst på den i 6år.bilen ble avskiltet i sommer å var i god stand da i alle fall. du så ikke den 5 dørs 1ern da som sto til salgs på autodb ganske lenge den kosta jo nesten 40 tusen, gått like langt som denne å lik farge , modell osv. men var 5 dørs da. dinge: e har begynt på skolen at, på allmen påbygg på lillehammer :) ja vel:) har begynt mitt første år på vidregående jeg og nå:( suger og gå på skole. :ex_machin alldri hatt det så gørt bak en skolebenk,men samme det.skal ikke ødelege tråden din:D hvorfor vil ikke eieren selge den da?dumt og la en så fin bil stå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 ja vel:) har begynt mitt første år på vidregående jeg og nå:( suger og gå på skole. :ex_machin alldri hatt det så gørt bak en skolebenk,men samme det.skal ikke ødelege tråden din:D hvorfor vil ikke eieren selge den da?dumt og la en så fin bil stå. hva går du da? syns skole livet er ganske greit jeg :) mye jevnaldrene , fest å saker. e blir russ igjen i år e da ser du, blir 22 i russe tia.. hehe han som eide bilen døde for lenge sia, så har onkelen min brukt den som bruks bil men nå bare står den der. Tru han vil spare den til den blir veteran å enten selge den eller bruke den.. Men men e får bare fortsette å slenge inn et ord om at bilen har det bedre hos meg. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hva går du da? syns skole livet er ganske greit jeg :) mye jevnaldrene , fest å saker. e blir russ igjen i år e da ser du, blir 22 i russe tia.. hehe han som eide bilen døde for lenge sia, så har onkelen min brukt den som bruks bil men nå bare står den der. Tru han vil spare den til den blir veteran å enten selge den eller bruke den.. Men men e får bare fortsette å slenge inn et ord om at bilen har det bedre hos meg. vemund går grunnkurs mekkaniske på raufoss jeg:) er greit til tider synes jeg,dårlig med liv der synes jeg. russetia gleder jeg meg til:D men til neste år blir det mye bedre,håper jeg,blir ikke like mye skole da. javel. si at det er jævlig dumt og la den stå rolig så lenge,blir jo råtten:) og at det er bedre at du står og gnikker på den til den blir veteran. om du får kjøpt bilen,skal den brukes daglig eller bare til og fra treff? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 går grunnkurs mekkaniske på raufoss jeg:) er greit til tider synes jeg,dårlig med liv der synes jeg.russetia gleder jeg meg til:D men til neste år blir det mye bedre,håper jeg,blir ikke like mye skole da. javel. si at det er jævlig dumt og la den stå rolig så lenge,blir jo råtten:) og at det er bedre at du står og gnikker på den til den blir veteran. om du får kjøpt bilen,skal den brukes daglig eller bare til og fra treff? om e hadde fått kjøpt den hadde det vel bare blitt sånn kose bil, pusse litt på å kjøre me i blandt.. får se hva som skjer :) vk1 er nok bedre en gk ja :) russe tia er morsom den, mye moro da hehe vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg