k2bjarne Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Blir moro å frese forbi de lave "sportsbilene" deres med denne samtidig som jeg har boltet fast leketøyene mine bak på platten! Denne er verst!!!!! Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by NoLimit "Drømmebilen" min akkurat nå er vel ikke så veldig ulik den jeg allerede har... Audi RS4 hvorfor ikke rs6?(bare lurer) for meg er det Mr2 som gjelder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Tar gjerne en silverao også jeg om Dodgen ikke har stor nok platt.... Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by k2bjarne Blir moro å frese forbi de lave "sportsbilene" deres med denne samtidig som jeg har boltet fast leketøyene mine bak på platten! Denne er verst!!!!! Nice :) Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by Andeeh Altfor mye elektronik som anti-sladd og sånt.. Er ikke "leke" nok :rolleyes: spurte jeg deg NEI! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by Jostein spurte jeg deg NEI! Øhh.. Ok.. Unnskyld da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 1. Skyline R32.. 2. Maxima QX V6.. 1. Bak: Fremme 2. Bak: Framme: Litt store bilder.. sorry :rolleyes: Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Jeg sikler etter en Shelby GT500 supersnake basert på 1967 ford mustang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jerre Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 En svart Bentley Arnage T Siter -1986 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Vel, jeg har klart å "oppgradere" drømmebilen ifra en Subaru Justy uten 4wd og med liten motor til wn bil med samme vekt, men litt større motor (slapp av, den er ikke så stor, 1.8l liter bare, under den magiskte 2.0-grensa her til lands - alt over 1.9 er STOR motor her til lands..) <- virker slik iallefall på avgiftene heeh.. jau jau, holdt meg til samme land som TVR'en kom ifra, siden jeg ikke hadde råd til den så blei det en en helt ny Elise. kjør pent :D Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Audi sportquattro S1: Kanskje ikke den letteste bilen å få tak i da Oppnåelige biler: UrQuattro: RS2: Siter 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by Decepe Jeg sikler etter en Shelby GT500 supersnake basert på 1967 ford mustang hva er foskjellen på supersnake og ikke supersnake? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 :D :D :D :D :D Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Ivers: RS2 sedan? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by tekNetium Ivers: RS2 sedan? You bet :D Edit: (Ombygd av Audi selv) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg