Gå til innhold

På tide med noe nytt treff i Krsand?

Ranger emnet

Predatorz

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir nok ikke noe treff før neste år, og HVIS det skulle blitt noe måtte vi funnet en annen plass å være, med god plass(om vi ikke slipper spinninga) og gjerne et stykke unna og vekk fra "sivilisasjonen" for å slippe at purken kommer etter en halvtime som de har gjort de siste gangene.

siste treffet på ss var de til og med ute og beslagla førerkort på de som ikke øyeblikkelig gikk. :fire: må nok finne på noe annet her karer :confused: violin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo da enig idet. men det går da ikke da ann og få ett orginasert treff? slik at vi slipper all det bråket med poleitet og ingår en avtale med sørlandssenteret. feks at på lørdagen kommer folk opp og på søndagen at en egen ryddekomite kommer og rydder opp. da slipper vi alt det styret med poletiet. bare et forslag.

er ikke bare det.. det politiet vil er at vi skjerper sikkerheten som betyr 0 burning og "kjøring" på plassen. og at ingen skal nyte alkohol(fremdeles offentlig plass)

tror det var Integra som prøvde å forhandle litt,men gikk ikke gjennom.. fucku

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange god forslag, lite action. Om folk vil at det skal skje noe, må dere ta tak i det selv. Skjer null og nada hvis ikke. Disse forslagene over har vi jo hørt 281937063 ganger før (kano er untaket), noen som har lyst til å ta initiativ? (Selv har jeg alt for liten tid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har akkurat sendt en hyggelig mail til skandinavisk trafikksenter,så kanskje vi får noe å gå ut i fra der,skal holde dere oppdatert!:)

mvh Geir.

høres topp ut! :pray geir :pray

har desverre ikke tid til å gjøre alt jeg skulle gjort selv for tiden,men får nok løst opp i de flokene i løpet av vinteren håper jeg.. m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo gatebil kommer jo 19 august da men kan jo prøve og leie glattkjøringsbanen. det tror jeg faktisk at poletiet går med på. golnos nei har kontrakt med en av poltimenne som var der og han sa at de fleste var der og drakk og så for og kjøre igjen. alkohol og kjøring hører ikke sammen. men med børninga er jeg enig. derfor synes jeg at vi skal vurdere turbokano's råd.

for det første. kjenner 2 av de politi mennene som har vært der et par ganger. problemet er burningen, som ofte kommer ut av kontroll+ kombinasjonen med bil og :???:

er dette de ikke godtar. hadde vi fått opp " en sperring" rundt der de kjører for å hindre duster i å vasse rundt er vi nok godt på vei.

turbokano og viper ser ut til å ha funnet en grei løsning om den er gjennomførbar. håper på det ;) :biker

Lenke til kommentar
Del på andre sider