Gå til innhold

På tide med noe nytt treff i Krsand?

Ranger emnet

Predatorz

Anbefalte innlegg

jeg har akkurat sendt en hyggelig mail til skandinavisk trafikksenter,så kanskje vi får noe å gå ut i fra der,skal holde dere oppdatert!:)

mvh Geir.

sikkert tid til å hjelpe hvis det skjer noe.. er jo mange klubber som kjører der,bla porsche klubben... men klart da må en ha et opplegg(ikke full fest) men hvordan er det med krav til å kjøre der, tror ikke en må ha bur? bare hjelm og godkjent bil? stemmer det? de hadde laget en liten bane.. hva sier de til drifting der som på gatebil? vet de er strenge med de hvite feltene på baksiden,så banen blir ikke så stor.. men hadde vært gøy!!!! :thumb

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir ikke noe som skjer før til våren! en del "crew" trengs nok både på treff dagen og til ryddearbeid,så for meg kanskje det ble "sladde" område ala det de hadde på gatebil,klart en del betongsperringer må settes opp for sikkerheten,så "utstilling" på glattkjøringsfeltet.,vi har hele vinteren på oss til å planlegge osv,så vi får benytte tida vell:)

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir ikke noe som skjer før til våren! en del "crew" trengs nok både på treff dagen og til ryddearbeid,så for meg kanskje det ble "sladde" område ala det de hadde på gatebil,klart en del betongsperringer må settes opp for sikkerheten,så "utstilling" på glattkjøringsfeltet.,vi har hele vinteren på oss til å planlegge osv,så vi får benytte tida vell:)

høres bra ut :thumb ,best å bruke den åpne plassen gatebil brukte..høres kult ut,for er ikke rare bane til annet en drift og drag,men det er jo gøy da!!tar god tid å forberede og div,er ikke gjort på en to det nei..men klar jeg!! :chevy koster vel litt å leie og, så mye som må ordnes, :thumb PM og jeg er klar!!!!geir her og :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mange Geir da! Jeg er og en Geir :D Men vi må vel kanskje være litt forsiktige med å lage noe likt Gatebil. Blir litt for dumt med "copy/paste" om dere skjønner hva jeg mener. Vi har jo vært flinke til å stable sammen "underground" meets, så da må vi vel klare et lovlig og. Men da må sammarbeidspartnere innvoldveres.

Vet ikke om noen av dere var på streetmeete i Drammen arragert av "Midnight Club"? Dette var en greit treff, med nye å se på. Og viktigst av alt, det var godt organisert. Noe slikt vil kanskje Bilradioen være med på. Viktig at det ikke blir "for stort", og det å ta penger synes jeg er "NoNo" på slike annsamlinger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,ikke så galt :thumb ...vis noen vil ha stand,betaler litt og kanskje for kjøring?selv om det er dyrt nok å brenne dekk he he :D ,,men er vel krav til sikkerhet :confused: ?sa de noe om det?noen som vet...drift og spesial stage krever nok ikke bur..noen son vet?er jo ikke stor bane .. er sykemeldt så klar for å få til dette...så kan hjelpe til!!! :chevy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo igrunn ikke ønskelig at det drikkes!

politi ,ambulanse bør nok inviteres opp ja.

Bare husk at politi og ambulanse ikke stiller opp på slikt gratis.

Alkohol MÅ være forbudt.

høres ikke dumt ut det. en liten slant inngangs penger, og litt mer for de som kjører på bane, og noe for dem som evt vil ha stands ;)

helt topp kano! høres ut som om du får kontroll fra første stund ;) :thumb

Utrolig farlig å ta penge for slikt. Ingen som husker hvordan det gikk i skien (eller var det porsgrunn?) Skulle være lovlig burneområde og stoor utstilling. Kosta en 100lapp om jeg ikke husker feil. Var bare sorgen hele treffet. En børr som sagt prøve å unngå inngangspenger, for en hver pris. En betaler liksom for noe, og forventer noe tilbake. Koster det ingen ting, forventer ikke folk noe igjen. Blir det dritt, so? Dem kan ikke klage, var gratis osv.

Kostnadene vil nok bli over 10K kanskje, man skal ikke bare ha baneleie, men som sagt ambulanse koster, søppelposer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er noe vi må prøve å få til så det blir gratis!,hva med vi heller setter opp ei "donerings pengekasse" eller no som vi har ei vakt ståendes rundt eller no,så kan jo di som føler for å støtte dette gi en liten slant?

for å si det sånn,vi må få det til slik at det blir gratis inngang,noe jeg tror vil kunne gå.

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som vil detta,burde klare å hive noe"frivillig"",så god ide! hva med politi og ambulanse,hva krever de?politiet er sikkert glad for et sånnt tiltak isteden for street meet ene he he....ambulanse koster sikkert noe? men de som vil hatt stand,betaler en slant(lokale forhandlere)sikkert litt å hente ...men må være noen vakter som tar seg av "fyllevas" som sikkert kommer,(drukket siden de har stått opp) vanlig folke skikk bør vel kunne forlanges? høres mulig ut dette.. når? mai/ juni er vel fint ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider