Gå til innhold

På tide med noe nytt treff i Krsand?

Ranger emnet

Predatorz

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

your not alone. har snakket med poltimannen og han virket veldig intresert i dette han kjører jo en audi s4 med en del hester og er veldig bil intresert. så der er mulighetene gode

som privat person eller i tjeneste.. er jo en eller to patruljer vi må ha.. så vet ikke hva du mener..men hør om det er mulig å få folk i tjeneste opp,det som gjelder:)

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
gidder ikke alene og ikke fått noe pm så ikke vet jeg men det kommer ikke av seg selv:) men med de street meet ene våre så har vi burde vi klare et treff her:)

joa, det vi trenger sånn er bare en plas å ha et streetmeet, hvor vi får lov å være.. litt skummelt å stå til ansvar for en hel gjeng på gjerne fler hundre mennesker om noe skulle skje da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, det vi trenger sånn er bare en plas å ha et streetmeet, hvor vi får lov å være.. litt skummelt å stå til ansvar for en hel gjeng på gjerne fler hundre mennesker om noe skulle skje da...

Problemet er vel at man mest sannsynlig ikke vil få noen plass med mindre det er under ordnede forhold...

Det jeg ser på som ett problem under slike arrangementer er drekking, om de folka holder seg hjemme så skal du nok se at det går rimelig greit :)

Jeg har meldt meg frivillig til å være med i ett "crew" som kan få i gang ett eller annet...

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle hatt en klubb som kunne stå ansvarlig??? men er vel ikke noe av det(amcar klubben eneste jeg vet om) :soldiersf grombil.com vil nok hjelpe noe seinere hvis vi får sia i gang!! men er jo det med ansvar problemet ligger da:) skulle hatt en klubb og:)

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider