Gå til innhold

940en blir rånebil (med stil)

Ranger emnet

yoyofish

Anbefalte innlegg

Jepp, ser vel egentlig ikke akkurat slik ut.

Står jo i garasjen og driver å montere senkefjærer, + at jeg har fjerna lyktepusserne.

Er litt i tvil hva jeg skal gjøre med grillen, har vurdert å kjøpe en kromgrill, men god ide å lakke krommen! Det tror jeg absolutt jeg skal gjøre. :) Takk for tipset.

Til påske kommer:

- Viking chip

- 3" JT eksos

- Åpent filter

- Oppshining og lakkering av diverse i motorrommet.

Videre planer for bilen er litt mer styling, og ny motor. Vet ikke helt hva som kommer først.

Skal bygge en skikkelig budget B23 motor på ca. 400hk. Bare for å vise folk hvor morro man kan få det med så små penger som mulig. :D

Mulig jeg kjøper meg en B23 om ikke så lenge, og har den i garasjen til å fikle med når jeg har lyst.

Videre utvendig styling:

- 850R frontfanger

- Volvo addon sideskjørt

- Modifisere bakfangeren

- Sparkle igjen kanter i lister og dørhåndtak og lakkere

- 850R vinge og takvinge

- Soting av ruter

Da tror jeg at skulle bli ganske fornøyd..

Får se når dette kommer, litt utover neste år tenker jeg. :)

Det blir knall vettu! Personlig syns jeg ikke at takspoiler gjør seg noe særlig på volvo sedan som er "relativt" firakantet eller..men du er jo hver sin smak!;)

Fast, faster, to fast, DEAD!

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du hakke noen bilder av igjensparkla lykteviskere?har lyst til å se hvordan det blir :)

Er ikke noe å se på det :P Det blir jæ*li fint! Bare å gjøre det. -Er ikke noe å tvile på om man skal gjøre det eller ikke!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det en liten update..

Bilen er på hjula igjen nå, etter mye styr med senkinga.

Har også montert en 4" tupp på potta, bare for at det skal se litt bedre ut til jeg får montert 3" JT. ;)

Prøvde meg også litt fram med noen dioder for å lyse opp baskassa, men var ikke særlig fornøyd, skal eksperimentere litt i romhjula. :)

Den som må ha konstruert Lesjöfors senkesettet må være rimelig blåst hvertfall, bilen er jo aaalt for høy foran. Skal fram med vinkelslipern så snart bilen er godkjent! :)

CIMG0159.jpg

Dørsidene :)

CIMG0161.jpg

CIMG0162.jpg

CIMG0163.jpg

Lykteviskerne er bortevekk! :)

CIMG0165.jpg

CIMG0166.jpg

CIMG0167.jpg

CIMG0169.jpg

Før og etter senking, samt med og uten navkapsler.

Da kommer det store spørsmålet, skal jeg kjøre MED eller UTEN navkapsler?

3i1.jpg

Volvo 940 Turbo -95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

Ga 78000kr hos bruktbilforhandler med 3mnd garanti.

Tror prisen var helt grei.

Bilen er brukbart utstyrt med elektrisk takluke, vindusheisere, og delskinn.

Du kan få de enda billigere hvis du kjøper fra privatperson, og også nøyer deg med en eldre modell (dog uten M90).

Da kan du få en fin bil for 50-70000kr.

Volvo 940 Turbo -95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil!:)

Få på no hvite blink rundt hele (evt usa blink foran) og kapp litt fjører foran, så den blir litt "normal" foran...! litt solfilm hadde også gjort seg, samt den nye typen skilt foran og bak...

Stå på:)

Takk takk! :)

Fin bil du har også! ;)

Hvite blink kommer, og har planer om solfilm etterhvert. Får se om jeg gjør det selv eller setter det bort, må sjekke litt priser og slikt.

Volvo 940 Turbo -95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider