Sportsvagnen Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Jepp, ser vel egentlig ikke akkurat slik ut.Står jo i garasjen og driver å montere senkefjærer, + at jeg har fjerna lyktepusserne. Er litt i tvil hva jeg skal gjøre med grillen, har vurdert å kjøpe en kromgrill, men god ide å lakke krommen! Det tror jeg absolutt jeg skal gjøre. :) Takk for tipset. Til påske kommer: - Viking chip - 3" JT eksos - Åpent filter - Oppshining og lakkering av diverse i motorrommet. Videre planer for bilen er litt mer styling, og ny motor. Vet ikke helt hva som kommer først. Skal bygge en skikkelig budget B23 motor på ca. 400hk. Bare for å vise folk hvor morro man kan få det med så små penger som mulig. :D Mulig jeg kjøper meg en B23 om ikke så lenge, og har den i garasjen til å fikle med når jeg har lyst. Videre utvendig styling: - 850R frontfanger - Volvo addon sideskjørt - Modifisere bakfangeren - Sparkle igjen kanter i lister og dørhåndtak og lakkere - 850R vinge og takvinge - Soting av ruter Da tror jeg at skulle bli ganske fornøyd.. Får se når dette kommer, litt utover neste år tenker jeg. :) Det blir knall vettu! Personlig syns jeg ikke at takspoiler gjør seg noe særlig på volvo sedan som er "relativt" firakantet eller..men du er jo hver sin smak!;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Du hakke noen bilder av igjensparkla lykteviskere?har lyst til å se hvordan det blir :) Er ikke noe å se på det :P Det blir jæ*li fint! Bare å gjøre det. -Er ikke noe å tvile på om man skal gjøre det eller ikke! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrOxY Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 nais--- jeg har akkurat kjøpt en volvo 940 gl for noen dager siden... holder på å skru inn anlegget nuh. Siter Mistubishi Colt GLi 1,3 75HK 12Ventiler Volvo 940 GL 2,3 131hk xVentiler Vamp dc-12", plad3300d, plad412, 2x 6x9" magnat 4veis, panasonic spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Ahh *Deilig følelse* at folk faller for god svensk kvalitetsbil, det er tross alt nabolandet vi snakker om!!! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 når du kjøper felger, du kjøper 18" da!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Jepp, 18" selvfølgelig! :) Vurderte 19", men vil ha litt gummi (og litt komfort) også... :) Kommer en liten bildeupdate de nærmeste dagene, må bare få fiksa den jævla mailen min så fattern får sendt bildene til meg! :( Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Da kommer det en liten update.. Bilen er på hjula igjen nå, etter mye styr med senkinga. Har også montert en 4" tupp på potta, bare for at det skal se litt bedre ut til jeg får montert 3" JT. ;) Prøvde meg også litt fram med noen dioder for å lyse opp baskassa, men var ikke særlig fornøyd, skal eksperimentere litt i romhjula. :) Den som må ha konstruert Lesjöfors senkesettet må være rimelig blåst hvertfall, bilen er jo aaalt for høy foran. Skal fram med vinkelslipern så snart bilen er godkjent! :) Dørsidene :) Lykteviskerne er bortevekk! :) Før og etter senking, samt med og uten navkapsler. Da kommer det store spørsmålet, skal jeg kjøre MED eller UTEN navkapsler? Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Rått! Hvis det er de dekslene som det står VOLVO på,bør du ha dem på ettersom det blir litt småharry uten syns nå jeg :) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Rått! Hvis det er de dekslene som det står VOLVO på,bør du ha dem på ettersom det blir litt småharry uten syns nå jeg :) Takk! :) Er de det står Volvo på ja... Er litt i tvil, syns det ser litt råere ut uten, men mer stil ut med. Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Vinterfelger skal ikke være rått..;) Personlig syns jeg det er mere helhetlig å beholde koppene på, men det er jo din bil og ditt valg! Btw....NICE RIDE DUUUUUDE! :D Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Kanskje jeg er litt frekk vis jeg spør hvor mye du gav for bilen ? Sikkler nemlig på 940 selv, er så j**** fine biler! Din så veldig fin ut! Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Takk for det! :) Ga 78000kr hos bruktbilforhandler med 3mnd garanti. Tror prisen var helt grei. Bilen er brukbart utstyrt med elektrisk takluke, vindusheisere, og delskinn. Du kan få de enda billigere hvis du kjøper fra privatperson, og også nøyer deg med en eldre modell (dog uten M90). Da kan du få en fin bil for 50-70000kr. Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Fin bil!:) Få på no hvite blink rundt hele (evt usa blink foran) og kapp litt fjører foran, så den blir litt "normal" foran...! litt solfilm hadde også gjort seg, samt den nye typen skilt foran og bak... Stå på:) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Fin bil!:) Få på no hvite blink rundt hele (evt usa blink foran) og kapp litt fjører foran, så den blir litt "normal" foran...! litt solfilm hadde også gjort seg, samt den nye typen skilt foran og bak... Stå på:) Takk takk! :) Fin bil du har også! ;) Hvite blink kommer, og har planer om solfilm etterhvert. Får se om jeg gjør det selv eller setter det bort, må sjekke litt priser og slikt. Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Hvis du ikke er skikkelig dreven på soting,så er det bedre å få noen proffisjonelle til å gjøre det...Kan ikke ødelegge en så fin bil med jalla soting! Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg