yoyofish Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Hvis du ikke er skikkelig dreven på soting,så er det bedre å få noen proffisjonelle til å gjøre det...Kan ikke ødelegge en så fin bil med jalla soting! Har aldri prøvd meg på sotfilm, så blir nok til at jeg setter det bort ja. Synes det ser så tragisk ut med alle som kjører rundt med dårlig hjemmemekk soting. Jeg vil ha det strøkent når det først skal gjøres. :) Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Soting er jo egentlig ikke så Veeeeldig vanskelig..... Triks er jo å stå inne, uten for mye vind og støv svevende rundt.... Ta ut vinduene av dører så klart.... I bakruta(som er et helv.... på sedaner) kan du jo enten sette en rullgardin, eller la proffe gjøre.... Dyr film er også SÅ mye bedre enn billig film..... Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Er senkesettet til 940 eller 945? 40 mm? Monterte akkurat senkesett til 945 på min 940, og den er ikke så lav bak i forhold til foran slik som din. Kjøpte lesjöfors til 945 fordi jeg har hørt om folk som klager over at bilen blir for høy foran. Skal ta noen bilder i morgen og se om jeg får postet dem. Siter 1991 940 GL B230FB 340.000 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Da kommer det store spørsmålet, skal jeg kjøre MED eller UTEN navkapsler? helt klart med!! :) Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Er senkesettet til 940 eller 945? 40 mm? Monterte akkurat senkesett til 945 på min 940, og den er ikke så lav bak i forhold til foran slik som din. Kjøpte lesjöfors til 945 fordi jeg har hørt om folk som klager over at bilen blir for høy foran. Skal ta noen bilder i morgen og se om jeg får postet dem. Senkesettet er til 940, tror ikke det var TUV på det til 945. Syns den ble veldig lav bak i forhold til foran ja, men det er bare å ta fram vinkelslipern etter godkjenning det! onfiredevi Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 hmm det fulgte med tuv på 945 fjærene jeg kjøpte. Siter 1991 940 GL B230FB 340.000 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Å ha en bra solfilm har MYE å si... på 940`n la j på 35% solfilm selv, solfilm fra sunguard...! den har nå sittet på siden juli, og er fortsatt 100% ripefri og sitter i alle kantene... :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 hmm det fulgte med tuv på 945 fjærene jeg kjøpte. tuv papirer behøver ikke bety noen ting. Leseførsj ( ca ) har et papir med noe tuv greier de sender med til 900 og 140 seiern. disse er ikke noe man kan godkjenne med. ( men vet at man noen steder får godkjent 140 seriene hvis man har brukt wire og festa fjerene oppe og nede så de ikke skal dette ut. ) Så kommer det seff ann på personen på biltilsynet etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 keep the good work :D få mer bilder, vil se :) Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 . disse er ikke noe man kan godkjenne med. ( men vet at man noen steder får godkjent 140 seriene hvis man har brukt wire og festa fjerene oppe og nede så de ikke skal dette ut. ) Så kommer det seff ann på personen på biltilsynet etc Tror nok du tar feil der.. en kamerat av meg har nå godkjent sitt lesjøfors på sin 700.. gikk helt fint det.. Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 tuv papirer behøver ikke bety noen ting. Leseførsj ( ca ) har et papir med noe tuv greier de sender med til 900 og 140 seiern. disse er ikke noe man kan godkjenne med. ( men vet at man noen steder får godkjent 140 seriene hvis man har brukt wire og festa fjerene oppe og nede så de ikke skal dette ut. ) Så kommer det seff ann på personen på biltilsynet etc Når du får med TÜV papirer på et senkesett du kjøper, så betyr det da at senkesettet er en "godkjent" endring man kan gjøre på bilen sin som man kan få godkjent av f.eks biltilsynet. Ingen vits i å sende med TÜV papirer på noe som ikke er "lovlig"... TÜV papirene brukes jo for å få godkjent endringer i bilens kjøreegenskaper, utseende (som f.eks styling) etc... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Flink du er som står på. Noen planer for motoren? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Jeg ser du er ute etter blingbling-felger. har du sett de her: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/18-VOLVO-S70-S80-C70-960-850-WHEELS-RIMS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ43958QQitemZ8024895022QQrdZ1QQsspagenameZWDVW Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Takk for kommentarer. Har hatt trøbbel med kameraet så har ikke fått noen bilder, men fiksa det nå, så kommer bilder og updates til uka! :) Rage: Takk! ;) I første omgang blir det chip, skru opp trykket, 3" rør, og sportfilter. Ca. 200hk+ da. Videre får jeg se hva det blir, men har planer om å havne på 300-400hk til slutt, kommer litt ann på hvilke motordeler jeg velger å bruke. DaButcher: Takk for tips, men linken funka ikke (lenger, var jo en stund sia :P), men vil ha noe med dyp kant, ett "flatt" felgsentrum, ikke eiker som buler rundt omkring hvis du skjønner, og det skal være krom. :) Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahattest Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Måtte du ha senkefjærer bak? dytta inn dobbel 12" i hjemmesnekre 19mm mdfplate jeg, har vel 40mm senking tenker jeg;-) kasse med forsterker veier vel 80kg eller noe sånt tenker jeg.... Siter 1991 940gl http://www.hattestad.no/volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.