B230ft Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 dette kan vi like;) *hmm ser alle sier du skal ta det rolig å være så forsiktig..jeg sier DRIT I DEM å gas på! ikke noe annet en lærer av! er jo ikke noe gøy å bitche rundt iforrhold til å satse litt!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 angående volvos 5ere så holder jeg på å bygge en,så det skal bli moro å se hva resultatet blir..blokka er "ventilert" samt blir nyrenovert med stålråder og smidde stempel,portet topp,glt kammer,special grenrør/innsug,turbonetichs snurre og datasprut.tilton clutch og 6 trinns getrag.skal selvfølgelig sitte i en bakhjulsdrevet bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 dette kan vi like;) *hmm ser alle sier du skal ta det rolig å være så forsiktig..jeg sier DRIT I DEM å gas på! ikke noe annet en lærer av! er jo ikke noe gøy å bitche rundt iforrhold til å satse litt!? Aldri i livet, bilen er for dyr. Jeg hadde handla en gammal førr og herja med den. koster da ikke allverden, også er det fin bil til å øve seg med. 940'n blir for dyr å reparere. Og er for dyr å bruke til "herjebil" av en som nettopp har fått lappen. -Min mening -that's it! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 angående volvos 5ere så holder jeg på å bygge en,så det skal bli moro å se hva resultatet blir..blokka er "ventilert" samt blir nyrenovert med stålråder og smidde stempel,portet topp,glt kammer,special grenrør/innsug,turbonetichs snurre og datasprut.tilton clutch og 6 trinns getrag.skal selvfølgelig sitte i en bakhjulsdrevet bil. -Detta blir morro! Gleder meg til å høre & se mer om prosjektet! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 maxis: høres råbra ut! :D Kommer sikkert til å bli råfett kjenner jeg deg rett. :P Syns også bilen min er litt for dyr til å fullstendig grisekjøre, litt tålern vel, men har ikke tenkt å drite heftig på draget.. Noen som vet om noen som valser skjermkanter i Oslo/Akershus området forresten? Som er dyktige.. Så at valsespesialisten skulle hitover 3-5 mars, men tror ikke jeg har fått tak i spacers til den tid.. Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 er valsespesialisten som er tingen gitt :P Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Hehe, ja, er vel det. Får ringe han i morgen og høre om han skal ned senere, hvis ikke så får han nok ta en liten runde i bakskjermene hvertfall... Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Satt og redigert i photoshop istad, og må bare slenge opp et bilde av sånn ca hvordan det blir! :D Disse felgene skal jeg ut og handle i morgen! :D Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Er det asafelger eller superstar det der da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 ASA felger. Har du noe å si på det? Ang. kvalitet osv.? Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 ASA felger. Har du noe å si på det? Ang. kvalitet osv.? mener å ha hørt at asa er bbs kopier elelr no i den duren... hadde vertfal noe me bbs å gjøre.. Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Har sett de felgene der på en 760, og dem er fine, no liknende superstar-felgene er det ja.! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 dette kan vi like;) *hmm ser alle sier du skal ta det rolig å være så forsiktig..jeg sier DRIT I DEM å gas på! ikke noe annet en lærer av! er jo ikke noe gøy å bitche rundt iforrhold til å satse litt!? seie du rånni så e livredde for å ble me ud å børna pga dyre felger å dekk..... :P hehe Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Han på Sharif sa at Superstar Lanze (helt like) var kopi av disse, som er produsert av BBS. Nå tar jeg alt Sharif sier med en klype salt, men uansett, er nok noe sannhet i det også. ;) *ut og handle* :D Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Jaja, ble ikke noe felger idag.. Var hos Sharif og skulle handle, men han hadde kun svarte igjen. :( Har bestilt dem da, så får dem om ca. 3 uker. Må si jeg gleder meg... Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg