Gå til innhold

940en blir rånebil (med stil)

Ranger emnet

yoyofish

Anbefalte innlegg

• Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns ikke den 760'n var så dum jeg egentlig, da jeg så på den og tok bildene. T5-motor klima + automat. Digre bremser, uvisst hvaslags... Eneste minuset med den som jeg ser er vel m3 spilene :( :P hehe. Skikkelig cruise-bil er det!! :) Har flere bilder, hvis folk skulle bli hissige. BTW: Det er s70 bakende på den...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burnproof: hehe så den 760'ien på rudskogen i mnuli i fjord(kan se ut som det er der bildet ertatt også forresten) tipper pulsen min føyk et par hakk opp når vi sitter å napper til en kald en å så kommer plutselig denne rullende 1.5meter fremfor meg!:D *blir ikke enig om jeg er så begeistra for frontn da men..)

jonas, kjenner ikke mange som kjører så rolig som deg da men!? og når børna du sist!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute å kjørte istad og tror du ikke festene til radiatoren knakk/bøyde seg! :(

Klarte å henge på radiatoren og komme meg til et verksted borti her, og kjenner et par av gutta som jobber der så tror de fikser det for meg i mårra etter stengetid! ;)

Noen som vet om dette er vanlig på Volvoene? At de nedre radiatorfestene knekker/bøyer seg?

Så ikke ut som de kraftigste sakene...

Volvo 940 Turbo -95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burnproof: hehe så den 760'ien på rudskogen i mnuli i fjord(kan se ut som det er der bildet ertatt også forresten) tipper pulsen min føyk et par hakk opp når vi sitter å napper til en kald en å så kommer plutselig denne rullende 1.5meter fremfor meg!:D *blir ikke enig om jeg er så begeistra for frontn da men..)

Ja, var akkurat det vi og gjorde. grilla og pilsa, så plutelig kom denna som en engel ned fra himmelen. Så jeg fikk stabla meg på beina fortere enn **** og fram med digi-cam'et og glodde som en annen tulling. Første jeg spurte han om var; er detta en 960 eller. Fikk svar med en gang; nope 760 :P *Begynte å sikle som en annan tulling* schwære bremser, feite 19"'ere T5-motor under huven klima-anlegg, så godt som kliiin-nytt skinninteriør. Syns den var skikkelig gjennomført jeg. Syns fronten stod i stil til resten av bilen.

Var ute å kjørte istad og tror du ikke festene til radiatoren knakk/bøyde seg! :(

Klarte å henge på radiatoren og komme meg til et verksted borti her, og kjenner et par av gutta som jobber der så tror de fikser det for meg i mårra etter stengetid! ;)

Noen som vet om dette er vanlig på Volvoene? At de nedre radiatorfestene knekker/bøyer seg?

Så ikke ut som de kraftigste sakene...

-Skal ikke være no problem med dem. Sjølve radiatoren sitter jo på chassiet som går over i fronten, mulig du mangler de gummi-beslaga som den skal stå i...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer forresten å kjøpe felgene med svart felgsentrum isteden..

De ser da slik ut:

DS3.jpg

Tror det kan bli tøft, og litt mer spesielt enn de andre..

Dessuten har jeg lagt meg en liten styling plan som jeg har tenkt å gjennomføre til sommeren, som består av følgende:

Lakke panser, tak, speil, og bakluke blanksvart.

Lakkert 850R frontfanger, volvo addon sideskjørt, og modifisere bakfangeren samt lakkere den

850R vinge og takvinge

Viteblinkers og sota ruter

Tror felger med svart senter kan stå bra i stil til dette. Hva mener folket?

Volvo 940 Turbo -95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer forresten å kjøpe felgene med svart felgsentrum isteden..

De ser da slik ut:

DS3.jpg

Tror det kan bli tøft, og litt mer spesielt enn de andre..

Dessuten har jeg lagt meg en liten styling plan som jeg har tenkt å gjennomføre til sommeren, som består av følgende:

Lakke panser, tak, speil, og bakluke blanksvart.

Lakkert 850R frontfanger, volvo addon sideskjørt, og modifisere bakfangeren samt lakkere den

850R vinge og takvinge

Viteblinkers og sota ruter

Tror felger med svart senter kan stå bra i stil til dette. Hva mener folket?

Felgene som står på 760'en er Superstar lanze.

Lenke til kommentar
Del på andre sider