Gå til innhold

940en blir rånebil (med stil)

Ranger emnet

yoyofish

Anbefalte innlegg

• Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ville nok hatt bilen som den er,syns ikke det hørtes tøft ut...men det er min mening.Hvis du tror det vil bli tøft,er det bare å sette i gang,det er jo din bil...det var jo en uvanlig løsning da,kansje en kommende trendsetter?

Her har du noen bilder for å tilfredstille fantasien!(?) ;)

andersls90.jpg

andersls90_2.jpg

Etter min mening så ser dette råheftig ut. :D

Volvo 940 Turbo -95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer forresten å kjøpe felgene med svart felgsentrum isteden..

De ser da slik ut:

DS3.jpg

Tror det kan bli tøft, og litt mer spesielt enn de andre..

Dessuten har jeg lagt meg en liten styling plan som jeg har tenkt å gjennomføre til sommeren, som består av følgende:

Lakke panser, tak, speil, og bakluke blanksvart.

Lakkert 850R frontfanger, volvo addon sideskjørt, og modifisere bakfangeren samt lakkere den

850R vinge og takvinge

Viteblinkers og sota ruter

Tror felger med svart senter kan stå bra i stil til dette. Hva mener folket?

Ja, kjøp dem med svart senter, (de på bilde) -Så jo bare råheftig ut siden "alle" har de i sølv/polert. Så da får du liksom noe som ikke alle andre har :) Og ikke nok med det, de kommer til å stå i stil med resten av stylings-planene dine! Den 950'n over var jo bare RÅÅÅ!!!!!!!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært ute og kjøpt felger idag! :D

Må nok litt valsing til ja. :P

Blir heftig stort, og heftig rått. Gleder meg til jeg får spacers, og kan prøvemontere! :D

Bilder!

1.jpg

2.jpg

3.jpg

jerkoff

Råe felger, spent på å få sett de på bilen!:)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider