tikka Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 har lyst til å utstyre golfen med et powerfilter, slik at jeg får litt grommere lyd :fire: . hvilket anbefaler dere (merke)(innsatsfilter)(konfilter)........? må jeg stille på bensin og luft tilførselen. hvis jeg setter inn et pwfilter? det er en golf 2 gl forgasser (90mod). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 siden du har en 90mod så har du ikke "forgasser" av den gamle mekaniske typen... du har monopoint injection (innsprut fra en sentral stor dyse) uansett... Drit i "kon" filter... blir bare båååååpe lyd da.. ikke noe fin lyd det.. men hvis du kjøper innsatsfilter (erstatter det originale) og borrer noen hull (3cm diameter) så blir det GOD lyd! ikke båping.. men god og mørk lyd! dessuten går bilen bedre med innsatsfilter en den gjør med koniske filter.. (jeg opplevde at med green konfilter så brukte bilen mer bensin og gikk dårligere, men så bytta jeg om til green innsatsfilter, da gikk bilen merkbart bedre og brukte mye mindre fuel) Mvh Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 har lyst til å utstyre golfen med et powerfilter, slik at jeg får litt grommere lyd :fire: . hvilket anbefaler dere (merke)(innsatsfilter)(konfilter)........? må jeg stille på bensin og luft tilførselen. hvis jeg setter inn et pwfilter? det er en golf 2 gl forgasser (90mod). Hei. Jeg har et KN filter som skal selges, om du er int. Dette er da konfilter. Det er med 3 forskjellige diameter ringer. Det er 3 uker gammelt, og nesten ikke brukt. Kosta nytt 698,- hos http://www.superstyling.no 400,- så er det ditt. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 jeg opplevde at med green konfilter så brukte bilen mer bensin og gikk dårligere, men så bytta jeg om til green innsatsfilter, da gikk bilen merkbart bedre og brukte mye mindre fuel Mvh Dan Antagelig fordi konfilteret tok inn varm luft fra motorrommet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Antagelig fordi konfilteret tok inn varm luft fra motorrommet var skjermet for varmluft Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 siden du har en 90mod så har du ikke "forgasser" av den gamle mekaniske typen... du har monopoint injection (innsprut fra en sentral stor dyse) uansett... Drit i "kon" filter... blir bare båååååpe lyd da.. ikke noe fin lyd det.. men hvis du kjøper innsatsfilter (erstatter det originale) og borrer noen hull (3cm diameter) så blir det GOD lyd! ikke båping.. men god og mørk lyd! dessuten går bilen bedre med innsatsfilter en den gjør med koniske filter.. (jeg opplevde at med green konfilter så brukte bilen mer bensin og gikk dårligere, men så bytta jeg om til green innsatsfilter, da gikk bilen merkbart bedre og brukte mye mindre fuel) Mvh Dan Hvor skal man borre disse hullene da?.. I Topplokket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 nei.. dette gjelder for de som har "stor" luftfilterboks på høyresiden av bilen dette! og de skal borres i bunn, ellers trenger man ikke gå til innkjøp av filter Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg