Propellue Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Råkjører tatt i 184km/h Noen her på forumet eller? Synns hvertfall at sånnt er rett og slett unødvendig.. Har rett og slett ikke noe mer å si om det. Utrolig unødvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 den svir!! For å trykke litt på gassen så får han sin straff.. Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Er fint med pur unge tåpelige nye sjåfører som tror de er sikre sjåfører i ~200 på offentlig vei. hellothere Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Det værste var vell att han trudde han hadde kontroll også.. Min gjetting på replikk i rettsalen: "ja, det var jo ikke noen biler på veien. Også hadde jeg jo kontroll.." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukis Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Så dere har alldri kjørt fort når dere var 18? Nissan skyline r34 (Rb26) X:03 Ktm sx 125 x:07 ktm sx 250 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcos_eirik Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Jeg går på Askim Videregående skole. For drøyt en uke siden åpnet de den nye E-18 strekningen fra Krossby til Sekkelsten, det er en firefelts motorvei med 90-sone. Etter den åpnet har det vært helt Texas på skolen og i rånermiljøet og det har gått sport i å ta bilde av speedometeret og vise det... Etter litt kjapp MSN-ing har jeg funnet ut hvem det er. Han gikk i klassen min på ungdomsskolen, jeg er (egentlig) ikke overrasket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Latterlig.... Det er er da virkelig ikke noe enorm hastighet på den veien. Slutt å vær så forbanna veslevoksne. -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Nei, selvfølgelig ikke.. Er mye kulere å kjøre på en trang, svingete landevei sånn ca. i fartsgrensa (80). Har jo selvfølgelig kjørt for fort flere ganger, men ikke så ekstremt. Ser lissom ikke vitsen med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 ja, unnskyld meg men, ser ikke HELT alvoret jeg heller.. kommer det elg over der? er det dårlig vei? var det mye trafikk? sannsynligvis er svaret på spm over NEI.. om han har en passe anstendig bil, så er vel det farligste som kan skje, å pungtere.. og hvem kan med hånden på hjertet si att dem ikke har prøvd bilen sin.. han her var vel bare uheldig "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Kult med "bilinteresserte" dritttunger som skriker værre en torhild skogsholm for en liten fartsovertredelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Kult med "bilinteresserte" dritttunger som skriker værre en torhild skogsholm for en liten fartsovertredelse. :thumb 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Folka på detta forumet er tydeligvis mer tafatte enn jeg noen gang kunne forestille meg i mine villeste drømmer.. Men jaja. Jeg skal personlig pisse på grava deres når jeg er den eneste på forumet som runder 50. (Ja, jeg veit det var en overdrivelse) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Folka på detta forumet er tydeligvis mer tafatte enn jeg noen gang kunne forestille meg i mine villeste drømmer.. Men jaja. Jeg skal personlig pisse på grava deres når jeg er den eneste på forumet som runder 50. (Ja, jeg veit det var en overdrivelse) ja, og la meg brenne i helvette.. i kveld kjørte jeg sikkert i ett gjennomsnitt på 120 hjem fra dama altså, og dette er 80 sone.. :) gjorde det vondt inni deg nå? hehe "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Folka på detta forumet er tydeligvis mer tafatte enn jeg noen gang kunne forestille meg i mine villeste drømmer.. Men jaja. Jeg skal personlig pisse på grava deres når jeg er den eneste på forumet som runder 50. (Ja, jeg veit det var en overdrivelse) Kom igjen da. Å kjøre i 200 på en fin vei med rett strekke er jo ingen verdens problem! Trenger jo ikke å være noen flink fører for å kjøre fort rett frem! Sålenge det er lite( ingen) biler der er det jo bare å prøve litt.. Alle har vel gjort det med fersk lapp og bil. Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Jepp, lengst inni hjerterota.. Nei, jeg gir egentli faen, men jeg skjønner lissom ikke vitsen med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg