Gå til innhold

Råkjører tatt i 184km/h

Ranger emnet

Propellue

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg går på Askim Videregående skole. For drøyt en uke siden åpnet de den nye E-18 strekningen fra Krossby til Sekkelsten, det er en firefelts motorvei med 90-sone. Etter den åpnet har det vært helt Texas på skolen og i rånermiljøet og det har gått sport i å ta bilde av speedometeret og vise det...

Etter litt kjapp MSN-ing har jeg funnet ut hvem det er. Han gikk i klassen min på ungdomsskolen, jeg er (egentlig) ikke overrasket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, unnskyld meg men, ser ikke HELT alvoret jeg heller..

kommer det elg over der?

er det dårlig vei?

var det mye trafikk?

sannsynligvis er svaret på spm over NEI.. om han har en passe anstendig bil, så er vel det farligste som kan skje, å pungtere.. og hvem kan med hånden på hjertet si att dem ikke har prøvd bilen sin.. han her var vel bare uheldig

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folka på detta forumet er tydeligvis mer tafatte enn jeg noen gang kunne forestille meg i mine villeste drømmer.. Men jaja. Jeg skal personlig pisse på grava deres når jeg er den eneste på forumet som runder 50. (Ja, jeg veit det var en overdrivelse)

ja, og la meg brenne i helvette..

i kveld kjørte jeg sikkert i ett gjennomsnitt på 120 hjem fra dama altså, og dette er 80 sone.. :)

gjorde det vondt inni deg nå? hehe

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folka på detta forumet er tydeligvis mer tafatte enn jeg noen gang kunne forestille meg i mine villeste drømmer.. Men jaja. Jeg skal personlig pisse på grava deres når jeg er den eneste på forumet som runder 50. (Ja, jeg veit det var en overdrivelse)

Kom igjen da. Å kjøre i 200 på en fin vei med rett strekke er jo ingen verdens problem! Trenger jo ikke å være noen flink fører for å kjøre fort rett frem! Sålenge det er lite( ingen) biler der er det jo bare å prøve litt.. Alle har vel gjort det med fersk lapp og bil.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår