Gå til innhold

Prosjekt: Vr6 i golf 2

Ranger emnet

daho

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå skal jeg sette bilen i garasjen og kjøpe busskort :D

Har komplett vr6 motor med alt stash.

Det som jeg da lurer på er hvem deler som ikke passer over og hva jeg må kjøpe inn. Står 1.8l gasser i bilen nå. Har ikke så mye tilgang på internett for tiden så jeg får ikke leita rundt på nettet etter guider. Så hvis det er noen som har linker så hadde det vært kjempe fint :D

Skal også sette inn dashbordet, noe jeg har hørt skal være et helvete.

På forhånd takk.

hva skjer med dette prosjektet da ?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skjer med dette prosjektet da ?????

Jeg skadet håndleddet forrige uke. Også fikk jeg ikke tak i kameraten min i helgen. Tror ikke han gidder å skru bilen min alene. Men til helgen så skal jeg skru uansett hva! Muligens jeg får besøk av ei. Hu sa at hu blir med å skru hvis hu kommer :D Så det kommer til å bli morro.

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt på bilen. Ble så dritt lei av å skru på fredag. Skrudde til 3 på natta. Dro hjem å sov. Så kom lysta tilbake. Og sånn gikk det på lørdag også. Fant ut at jeg måtte få på noen felger for å få den ut av verkstedet. Dro opp til han som hjalp meg, men felgene til morra hans var for små. Eikene gikk inn i caliperen. Fikk lånt noen felger av en annen kompis. Bilen ser helt jævlig ut. 14" stålfelg bak med 60mm senk og bagasjen full av deler. Golf3 dempere forran med 205/55-16 dekk. Jævlig høy. Nå er det bare å få motoren lavere. Noen snakka om kapping av motor fester, eller bytte travers. Noen som har noen gode tips til meg?

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde366.jpg

Sånn så bilen ut før jeg begynte på den :)

Møkkete som et ****** men det skal jeg selvfølgelig ordne på :)

Bilde545.jpg

Bilde543.jpg

Bilde549.jpg

Bilde546.jpg

Har ikke fått tatt noen bilder med VR6 motoren i.

Men det får jeg tatt til helgen, da fortsetter jeg på bilen, må få bytta rattstamme så det går ann å svinge med den.

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:naaaws helt riktig det. men du bør senke motoren på det fremre festet også. da ungår du å herje med rammevangen. :rolleyes:

Har du noen tips til hvordan jeg skal gjøre det?

Billigst mulig. Har tilgang på det meste av verktøy.

Bruker golf2 travers med golf2 motor feste, ihvertfall det som står på akkurat nå.

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen tips til hvordan jeg skal gjøre det?

Billigst mulig. Har tilgang på det meste av verktøy.

Bruker golf2 travers med golf2 motor feste, ihvertfall det som står på akkurat nå.

well håper det bare er den fremre traversen du prater om nå ? det går som en nødløsnig, å bruke G II fremre travers. men det går ikke så veldig lang tid før motorfestet tar kvelden. :crazysant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

well håper det bare er den fremre traversen du prater om nå ? det går som en nødløsnig, å bruke G II fremre travers. men det går ikke så veldig lang tid før motorfestet tar kvelden. :crazysant

Det er fremre ja. Tenkte at jeg kunne fått freset et motorfeste. Eller har du noen ideer om hvem biler jeg kan ta deler fra.

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker verkstedet som stefaren min og naboen har sammen. Siden det bare er plass til to biler, så får jeg bare skrudd i helgene. Siden naboen jobber på bilene i uka. Noen av delene ligger der, hjemme og i kjelleren på det andre huset vårt. Så sa kameraten min at bestemora hans hadde et verksted. Bestefaren hans hadde det, men han døde. Så han spurte bestemorra si om vi kunne bruke det. Vi fikk ja til svar. Så flytter jeg bilen dit, med alle delene jeg har. Dette blir herlig.

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider