88modell Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Hva heter toeren? Jeg har lest det en gang, men ikke funnet det igjen. Har den første på DVD, hadde vært greit med den andre også. tror den heter 2fast2real 2 eller no. hjemmeside http://www.liextreme.com Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Er jo ganske kul film da, men blir litt mye av det samme om og om igjen :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 noen som veit hvor jeg kan hente de andre filmene i serien fra. denne her var jo dritkul Siter Bmw Rulerrrrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 BRL på Nordby har dem, om dem ligger som warez et eller annet sted vet jeg ikke...(Gjør dem helt sikkert) Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 er ikke detta forbut på BilForumet da?? eller er det bare warez og sånne prog?? BitTorrent i seg selv er ikke forbudt, f.eks. oppdateringer for spill med lovelige lisenser deles ut vha BitTorrent-systemet. :) Som nissan s13 allerede har påpekt hadde det vært en annen situasjon om filmen var kommersiell. Å linke til en side som deler ut torrentfiler er i -alle- tilfeller ikke ulovelig etter norsk lov. Hadde linken gått direkte til torrentfilen, hadde saken vært en ganske annen :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 BitTorrent i seg selv er ikke forbudt, f.eks. oppdateringer for spill med lovelige lisenser deles ut vha BitTorrent-systemet. :) Som nissan s13 allerede har påpekt hadde det vært en annen situasjon om filmen var kommersiell. Å linke til en side som deler ut torrentfiler er i -alle- tilfeller ikke ulovelig etter norsk lov. Hadde linken gått direkte til torrentfilen, hadde saken vært en ganske annen :) Filmen ER kommersiell.... Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 har filmen på dvd kiddie Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 sier ikke hva jeg har dem på :) men den er vel komersiel som getaway da men :) mye råe fete bilfilme, må få tak i nr 2.. kjøpe var det vel :) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimzy Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Er da ikke ulovlig pr norsk lov å dele .torrent-filer? Siter '89 200 10vT Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg