acoupe Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hei! Skal ha meg nye tennkabler til bilen, har helst lyst på blå og fant noen på biltema.no, men ingen til corrado. Noen som vet om kabler til golf2 1.8 passer til corrado? eller evnt hvor jeg kan få tak i blåe til corrado? Kjøpte meg nye klosser foran, men hvordan får jeg tilbake det stempelet(?) mvh stian (setter pris på hurtige svar) :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hei!Skal ha meg nye tennkabler til bilen, har helst lyst på blå og fant noen på biltema.no, men ingen til corrado. Noen som vet om kabler til golf2 1.8 passer til corrado? eller evnt hvor jeg kan få tak i blåe til corrado? Kjøpte meg nye klosser foran, men hvordan får jeg tilbake det stempelet(?) mvh stian (setter pris på hurtige svar) :D Du kan presse tilbare stemplene med en stor vannpumpe tang, det gjorde i allfall jeg da jeg byttet til greenstuff forran og bak, er ikke sånn type caliper at man må skru in stemplet på corrado... :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Er vel ingen biler utenom citroen som har calippere foran som må skrues inn. Bare bak de må skrues inn. De selger veldig greit verktøy på biltema til å skru/presse inn stempelet. Går letter inn om du åpner lufte nippelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Er vel ingen biler utenom citroen som har calippere foran som må skrues inn. Bare bak de må skrues inn. De selger veldig greit verktøy på biltema til å skru/presse inn stempelet. Går letter inn om du åpner lufte nippelen. Jupp, der jeg kjøpte den jevel store vannpumpe tanga... Var ikke noe problem! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 pass på at det ikke er for mye bremsevæske i beholderen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg