CrZy_T Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Vel, er ikke sikker på hva loven sier, men jeg snakket med UP, og de praktiserte at det var greit. Ok, bare vær klar over at en politimannsord ikke hjelper deg når du står der med nestemann. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muzaki Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Det er jeg klar over, men heldigvis er de fleste politimenn (og damer) logisk tenkende individer... Men, selvsagt kan man være uheldig..... Siter Mvh Muzaki http://www.vtvoffroad.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 park/spredere er lovlige dersom forrholdene tillater det..altså et definisjonsspørsmål, og svaret varierer fra purk til purk.. klart at om du kjører på en gatebelyst vei i tettere bebyggelse, der farten er maks 60, er det jo ingenting i veien for å kjøre park/grøft midt på natta, men om du kommer på smal landevei bør en ikke være sen om å hive på fullt lys. dette er hva jeg fikk til svar av kjørelæreren min(ikke at han slekter på 2stein) og også "juristen" min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg