Gå til innhold

Golf G6016V (Limited) ombygging

Ranger emnet


VipS_VimS

Anbefalte innlegg

Å bygge seg en sånn motor må da koste 10 ganger så mye som å hive nedi en 20v turbo motor, som du lett kan trimme til mye mere effekt enn en 16w g60 motor

 

Koster ikke så mye nei, men mye dyrere enn å bygge 16vT, og gir mindre effekt. Men veldig rå lyd og mye mer dreiemoment

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det egentlig noe for seg å kjøre med to ladere annet enn showoff? Ser jo helt vanvittig ut, men synes å huske ut fra artikkelen om denne i PVW eller Golf+ at den ikke hadde så ekstremt mye hk? Eller er jeg på bærtur her? Hvordan blir den på lave turtall (som jo er fordelen kompressor har over turbo så vidt jeg har forstått)?

 

*disclaimer* F/I er ikke min sterkeste side:)

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår