Ideal Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Sjekk luringen Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Så han bare prøvde og dra den over dammen ja;) HAHA... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Det vil jeg si var en dårlig løsning... Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Hah, nei, takke seg til tremenningmetoden, fungerte fint på Suzukien. For uinvidde er tremenningmetoden å få tremenningen ved navn Tore til å løfte bilen løs :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan_Stra Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Syns det var imponerende at han kom så lang over før det butta. Men hadde vel vært en ide å henta gravemaskina før han dyttan ut i vannet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 flere enn meg som kan vente til imorra før de kan se alle bildene elelr? yar littegranne tid nå.... well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarant|no Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Går treigt der nu ja... Dere andre som laster bilder :ex_machin Fin tråd da! EDIT: Lastet den ned jeg og la den her: http://www.mekler.no/temp/4x4inChina/YaBB.htm Vet ikke om farten er så mye bedre, men denne bare må spares på for fremtiden. Siter http://www.itisnothere.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 HeHe.. Er ikke så lett det der. Vet ikke om jeg hadde klart det der om jeg hadde prøvd engang! :) Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Jeg får lyst til å slå di folka der, så utrolig klønete att de ikke burde leve engang, herrgud for noen dumme folk. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Jeg får lyst til å slå di folka der, så utrolig klønete att de ikke burde leve engang, herrgud for noen dumme folk. Det at de drar bilen over vannet er jo ganske så dumt, men at de lar bilen ligge i et vann som er froset i en natt er verre! wtf? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 heahehaheahehehheahehahe.... det er det beste jeg har sett. de japanske folka vet ikke helt hvor de skal teste bilene sine. burde prøve en plass der det ikke er vann :hammer Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 er vel rimelig på bærtur i det de slipper jeep'n ned i vannet spør du meg... burde allerede da skjønt at en gravemaskin / traktor eller lignendes burde bli brukt for å dra bilen opp med.... men men viser at det finnes flere måter å løse sammesak på da... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 "Eieren insisterte" hahaha :D Rister bare mer og mer på hodet jo lengre ned jeg kommer i bilderekken :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 han typen har tursla ut på isen og tenkt : "jeg veier ca. 70kg, bilen godt over 2tonn.. isen holder meg såvidt, ja dette går bra" :biker Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 AT det går an. Hmm...bruke øks for å åpne isen foran bilen, rulle opp sidevinduene for å unngå vannskader? Neeida. Det er jo en Jeep, en stor og kraftig amerikansk bil! Tåler alt den vettu....eller nei. D'oh! Idioter... Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg