Gå til innhold

Hva fremtiden på Rudskogen vil bringe...

Ranger emnet


Cartman

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På filmen går den ihvertfall mot klokka. Venstresvingen med krøn ca. 1:17 ute i filmen ser jo RÅ ut, da... :)

 

Cartman: Hva gjenstår før Huysman og Schumacher (han har vel blitt aksjonær?) kan få satt spaden i jorda og begynne bygging?

Saken er som følger:

I dag, 7. november var det møte i NIF (Norges IdrettsForbund), hvor de 3 alternativene ble presentert. NIF bruker ca 2 uker på å ta en avgjørelse ang. tippemiddlene. Når det er avgjort, så vil prosjekteringen starte temmelig umiddelbart, hvis støtten tilfaller Rudskogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som gjenstår er penger ... noe som de muligens skulle ha fått i dag .. men ingen nyhet om det ..

(sto mellom rudskogen, våler og et nytt for å få 20 mill fra staten ..)

 

dette er hva jeg ikke liker..

1: den lengste strekka er oppoverbakke.. tenk på alle pocket rockets i norge som kommer til å bli forbikjørt av .. vel ALT der :P

2: egentlig skulle jeg igjen klage på innkjøringa til pitten .. men så på filmen igjen .. og den loopen er IKKE innkjøringa .. men innkjøringa er heller ikke på bildet du har i første post her .. men nå er hvertfall innkjøringa til pitten problemet løst...

 

3: Tilke har enda ikke lagt ut rudskogen på siden sin ... noe er mystisk her

 

 

http://www.rakkestad-avis.no/nyhet.cfm?nyhetid=179

 

FAENTA

 

1: Oppoverbakke er fint. Da er det like mye oppoverbakke for alle.

2: Innkjøringen blir 20-30 meter etter "loopen". "Loopen" er bare for å få tilgang til del 2 av banen når den er oppdelt

3: På sidene til Tilke er det kun prosjekter som er under konstruksjon, ikke planlagte anlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser kult ut MEN er litt redd for at banen skal bli så kjent en gang så det blir problemer og få plass til små treff slik som bilmekaniker, bmw, opel, og gatebil osv.... Er det mulig?

Banen er designet slik at den kan deles opp i 3 mindre baner, så det blir nok plass til både bilmekaniker, bmw, opel, og gatebil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Oppoverbakke er fint. Da er det like mye oppoverbakke for alle.

2: Innkjøringen blir 20-30 meter etter "loopen". "Loopen" er bare for å få tilgang til del 2 av banen når den er oppdelt

3: På sidene til Tilke er det kun prosjekter som er under konstruksjon, ikke planlagte anlegg.

les på siden igjen .. er MANGE som bare er planlagt der..

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, nå er ikke Rudskogen Motoresenter direkte avhengig av tippemiddlene. Eneste forskjellen er at det vil gå betydelig saktere med utbyggingen, hvis kampen om tippemiddlene ikke går vår vei.

 

Da håper jeg egentlig at Rudskogen ikke får midlene. Alle andre motorbaner trenger penger sårt med tanke på utbedringer/utbygging (Utenom ACR).

Er ganske kjedelig i lengden med kun 1 bra bane i Sør-norge.

 

Jeg tror Sør-norge snart har mange nok motorsportutøvere / "gateracere" til å holde i live 2 store baner. Så lenge beliggenheten på de er gjennomtenkt.

320si -06
535i -87
528i -85
5xxi? -82 prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ta feil men "study" betyr som regel at de fortsatt er i planleggings fasen

(listen ligger på siden nå.. er ikke helt oppdatert da.. Fuji speedway er bla ferdig)

 

tilke.jpg

Kilde: http://www.tilke.com

Men hvor på siden finner du denne listen? Jeg har lett gjennom hele den engelske siten..?

 

EDIT: Ser nå at du sikter til referansesiden. Fint det, men det er vel ikke en fulstendig liste over deres prosjekter?

 

Men hva er det egentlig du impliserer med ditt opprinnelige innspill? Hva er mystisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut det her!

Men håper ikke folk glemmer at Norge har en av nord europas beste asfaltbane i Mo i Rana :(

 

For oss som bor 100mil unna så eksisterer nesten ikke den banen. Hvertfall ikke på samme måte som Rudskogen.

Jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at de får bygge Rudskogen sånn som de vil, det hadde blitt utrolig kult.

Så får man bare håpe de bygger, og håpe det fortsatt blir åpent for mindre treff for gatebiler.(Hva blir prisen per dag for leie av den store banen?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår