boXer Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Den støygrensa som er kommet på Rudskogen i år, er vel pga. de som bor i området. Hvordan blir dette med en mye større bane? Blir det samme krav, og fri grense på lørdager eller store arrangement? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 dette ser rått ut! håpe det blir gjennomført Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Den støygrensa som er kommet på Rudskogen i år, er vel pga. de som bor i området.Hvordan blir dette med en mye større bane? Blir det samme krav, og fri grense på lørdager eller store arrangement? Artig tanke. :)For formel 1 biler bråker jo brutalt.Nabo`ne kan jo ikke dra opp å klage på ferrari eller en annen stall som er der,og be dem om å ikke bråke så mye :lol Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Til alle som er redd for at de ikke får kjørt på banen i fremtiden, kan jeg opplyse om at vi jobber med ett opplegg hvor vi selv skal holde banen åpen for "mannen i gata". Planen er, hvis det blir nok interesse for det, å holde åpent minst to kvelder pr. mnd, hvor man betaler enten pr. heat, eller for hele kvelden. Priser er ikke fastsatt. Vi har også personer i drifting miljøet som vi sammarbeider med, for å kunne tilby drifterne ett ordentlig opplegg. Og så priser på leie av banen i fremtiden: Det er ikke tatt stilling til hva baneleien vil bli i fremtiden. Men det sier seg vel selv at det vil bli dyrere å leie HELE banen, men heldigvis har mr. Tilke tenkt på å kunne dele opp banen i 3 deler, slik at det vil være overkommelig å leie en sløyfe, eller 2. Det ideelle er jo hvis grip-kjørere har sløyfe 1 & 2, og at drifting foregår på sløyfe 3. Da kan man holde på med begge aktiviteter samtidig, uten at noen blir "sinte" for at man kjører i veien. :kiss Genialt! All respekt til dere. Den nye banen (eller banene) ser veldig spennende ut. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Fysj jeg gleder meg til rudskogen er ferdig (den nye og bedre) ! jeg gleder meg til å kjøre den "gamle" og jeg! mangler bare den satans lappen! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Mulig spm har vært før. Men vil rudskogen være stengt framover eller vil gamle banen brukes så lenge det går? Hvis du skjønner? :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Jeg får ikke linkene til filmene til å funke :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg